bugün
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- erkekler neden erken ölür3
- anın görüntüsü23
- her kadın güzeldir3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- günün şiiri6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak3
- rakı sevmemek7
- enjoy im vaccinated2
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- kadir inanır22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- avrupada hava sıcaklıkları2
- şafak çak3
- büstiyer2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- aşure yapan sözlük kızları7
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- kemalist dünya24
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- japonya7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- of çok sıkıcı olmanız2
- insan olmaya ceyrek kala3
- true'nun çaylak olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- mustafa kemal atatürk7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
türkiye'nin imf ye 5 milyar usd kaynak aktardığını zannedenleri ortaya seren haber.
öncelikle imf meselesini bir daha vurgulayalım.
+ türkiye imf ye rte nin propogandasını yaptığı gibi 5 milyar usd vermedi!
- eeee o zaman rte yalan mı söylüyor?
+ hayır söylemiyor ama gerçekleri çarpıtıyor!
- nasıl yani?
+ şöyle ki: yapılan anlaşma ile ileride imf ye kaynak aktarabileceğimiz vaadinde bulunuyoruz. ileride bir kriz olacak da, o krizden türkiye sağ salim çıkacak da, kaynak fazlası olacak da, bu kaynağı krizde debelenen ülkelere kredi olarak veirlmesi için imf ye verecek!
ne dersiniz dünyada kriz olur da bizi teğet geçer mi?
----
gelelim mısır'a giden 2 milyar usd ye.
bu paranın 1 milyar usd'si gönderilmiş geri kalan 1 milyar usd si Eximbank kanalıyla bu ülkede Türk şirketlerinin görev alacağı altyapı projeleri için harcanacakmış. (Mehmet Şimşek in yalancısıyım. http://onedio.com/haber/t...dim-2-milyar-dolar-128157)
gönderdiğimiz 1 milyar usd nin hibe mi yoksa kredi mi olduğunu açıklamamış!
eğer hibe ise tüyü bitmemiş yetimin hakkı bir ülkedeki iktidar devam etsin diye harcamış oluyor.
yok eğer kredi ise bir şekilde geri alınma ihtimali olabilir.
---
son olarak şu mantığın çarpıklığına gelelim. "X tarihinde X kişileri de ülkenin pararsını gasp etti. akp yapmış çok mu?"
hadi muhalifleri geçtim de akp sempatizanları bu görüşü nasıl savunur? alenen siz yediniz biz de yiyoruz mu diyorsunuz? sonra haktan hukuktan mı bahsediyorsunuz? e o zaman akp nin her fırsatta saydırdığı diğer partilerden farkı ne?
iktidar olmak demek haklı olmak demek değildir! yanlış her zaman yanlıştır! devlet kimsenin babasının yeri değil ki vatandaşın parası bazılarının kafasına göre dağıtılsın!
öncelikle imf meselesini bir daha vurgulayalım.
+ türkiye imf ye rte nin propogandasını yaptığı gibi 5 milyar usd vermedi!
- eeee o zaman rte yalan mı söylüyor?
+ hayır söylemiyor ama gerçekleri çarpıtıyor!
- nasıl yani?
+ şöyle ki: yapılan anlaşma ile ileride imf ye kaynak aktarabileceğimiz vaadinde bulunuyoruz. ileride bir kriz olacak da, o krizden türkiye sağ salim çıkacak da, kaynak fazlası olacak da, bu kaynağı krizde debelenen ülkelere kredi olarak veirlmesi için imf ye verecek!
ne dersiniz dünyada kriz olur da bizi teğet geçer mi?
----
gelelim mısır'a giden 2 milyar usd ye.
bu paranın 1 milyar usd'si gönderilmiş geri kalan 1 milyar usd si Eximbank kanalıyla bu ülkede Türk şirketlerinin görev alacağı altyapı projeleri için harcanacakmış. (Mehmet Şimşek in yalancısıyım. http://onedio.com/haber/t...dim-2-milyar-dolar-128157)
gönderdiğimiz 1 milyar usd nin hibe mi yoksa kredi mi olduğunu açıklamamış!
eğer hibe ise tüyü bitmemiş yetimin hakkı bir ülkedeki iktidar devam etsin diye harcamış oluyor.
yok eğer kredi ise bir şekilde geri alınma ihtimali olabilir.
---
son olarak şu mantığın çarpıklığına gelelim. "X tarihinde X kişileri de ülkenin pararsını gasp etti. akp yapmış çok mu?"
hadi muhalifleri geçtim de akp sempatizanları bu görüşü nasıl savunur? alenen siz yediniz biz de yiyoruz mu diyorsunuz? sonra haktan hukuktan mı bahsediyorsunuz? e o zaman akp nin her fırsatta saydırdığı diğer partilerden farkı ne?
iktidar olmak demek haklı olmak demek değildir! yanlış her zaman yanlıştır! devlet kimsenin babasının yeri değil ki vatandaşın parası bazılarının kafasına göre dağıtılsın!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar