bugün

sevastopol

kırımın 2. buyuk şehri yaklaşık 6-7 ay kadar kaldım ve çok sevdim yani eglenceli bi şehir ukraynanın diger şehirleri gibi degil. küçük, güzel ve yaşamaya deger şirin bi şehir.
© copyright 2005 - 2026