bugün

sahi bi komşularla sıfır sorun vardı noldu

türkiye'nin komşuları ile ilişkisinin kötüleşmesi üzerine a.davutoğlu'nun "komşularla sıfır sorun" politikasına yürekten inanan, saf vatandaşımızın sorusu.

sahi noldu?

not: sahi bi 'komşularla sıfır sorun vardı' noldu?
başlık böyle olaydı iyiydi!
© copyright 2005 - 2026