bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması5
- içtim şarabı12
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- aşure yapan sözlük kızları6
- rakı sevmemek6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- yagmurcu3
- hayattaki şans seviyeniz4
- hesabı gizliye almak3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- her insanın bir cini olması5
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- anın görüntüsü20
- çok güzel ama manyak kadın7
- kemalist dünya24
- osurdum3
- kaşar5
- mustafa kemal atatürk7
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- barış alper yılmaz2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- true'nun çaylak olması16
- pkk lı doktorlar2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- muşlettin amca4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- gizem3
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- velvet28
3. havaalanı ihalesi sonrası açıklamaları ile Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım'ın yaptığıdır.
açıklama bakalım: "Bize ihale karşılığında ne verdiniz diye soruyorlar. Bir çukur verdik, karşılığında 25 yıl sonra bir havalimanı alacağız."
bir de şu açıdan bakalım (CHP Genel Başkan Yardımcısı Faik Öztrak): yolcu başına 20 Avroluk tarifenin 25 yıllık işletme süresince bu ihaleyi alan firmaya taahhüt edildiğini belirterek, şunları kaydetti: "Bu, devletin kendi aldığı veya ileride havaalanı bittiğinde alacağı bir para. Buna bir de asgari yolcu sayısı garantisi veriliyor. Yani devlet diyor ki 'eğer yolcu sayısı sana garanti ettiğim sayının altına düşerse aradaki farkı ben Hazine'den öderim.' Yap-işlet-devret modelinde devlet tarafından alınacak bu gelir birtakım garantilerle de takviye edilerek şirkete bırakılıyor. Şirket de bu gelirden, yaptığı masrafları düşüp, kalanla devlete kira ödüyor. Şimdi alacağın ayakbastı parasını şirkete bırakıyorsun, ondan sonra da cebimden tek kuruş çıkmadı diye övünüyorsun. Ayıptır. 25 yıl boyunca bu memleketin kasasına girecek parayı müteahhitlere bıraktığını neden gizliyorsun? ihale koşullarına göre müteahhidin kendi cebinden, yani öz kaynaklarından yapması gereken harcamaları da başarısızlık halinde Hazine kasasından geri ödenmesinin taahhüt edildiği anlaşılıyor. Sayın Başbakan Hazine'ye bu kadar risk yüklüyorsunuz ama burada dönen milyarlarca Euro, ne bütçede, ne de Meclis denetimine tabi olan herhangi bir hesapta gözükmüyor. Yani bu iş milli iradenin denetiminden kaçırılıyor."
http://haber.rotahaber.co...asirtan-iddia_366708.html
vatandaş yorumu: "ulan çukur verip havaalanı alıyoruz işte. Faik Öztrak kesin faiz lobisindendir ondan istemiyordur havaalanını."
açıklama bakalım: "Bize ihale karşılığında ne verdiniz diye soruyorlar. Bir çukur verdik, karşılığında 25 yıl sonra bir havalimanı alacağız."
bir de şu açıdan bakalım (CHP Genel Başkan Yardımcısı Faik Öztrak): yolcu başına 20 Avroluk tarifenin 25 yıllık işletme süresince bu ihaleyi alan firmaya taahhüt edildiğini belirterek, şunları kaydetti: "Bu, devletin kendi aldığı veya ileride havaalanı bittiğinde alacağı bir para. Buna bir de asgari yolcu sayısı garantisi veriliyor. Yani devlet diyor ki 'eğer yolcu sayısı sana garanti ettiğim sayının altına düşerse aradaki farkı ben Hazine'den öderim.' Yap-işlet-devret modelinde devlet tarafından alınacak bu gelir birtakım garantilerle de takviye edilerek şirkete bırakılıyor. Şirket de bu gelirden, yaptığı masrafları düşüp, kalanla devlete kira ödüyor. Şimdi alacağın ayakbastı parasını şirkete bırakıyorsun, ondan sonra da cebimden tek kuruş çıkmadı diye övünüyorsun. Ayıptır. 25 yıl boyunca bu memleketin kasasına girecek parayı müteahhitlere bıraktığını neden gizliyorsun? ihale koşullarına göre müteahhidin kendi cebinden, yani öz kaynaklarından yapması gereken harcamaları da başarısızlık halinde Hazine kasasından geri ödenmesinin taahhüt edildiği anlaşılıyor. Sayın Başbakan Hazine'ye bu kadar risk yüklüyorsunuz ama burada dönen milyarlarca Euro, ne bütçede, ne de Meclis denetimine tabi olan herhangi bir hesapta gözükmüyor. Yani bu iş milli iradenin denetiminden kaçırılıyor."
http://haber.rotahaber.co...asirtan-iddia_366708.html
vatandaş yorumu: "ulan çukur verip havaalanı alıyoruz işte. Faik Öztrak kesin faiz lobisindendir ondan istemiyordur havaalanını."
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar