bugün
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- erkekler neden erken ölür3
- anın görüntüsü23
- her kadın güzeldir3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- günün şiiri6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak3
- rakı sevmemek7
- enjoy im vaccinated2
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- kadir inanır22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- avrupada hava sıcaklıkları2
- şafak çak3
- büstiyer2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- aşure yapan sözlük kızları7
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- kemalist dünya24
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- japonya7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- of çok sıkıcı olmanız2
- insan olmaya ceyrek kala3
- true'nun çaylak olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- mustafa kemal atatürk7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
kafası karşımış saf vatandaşa aşağıda verilen özet bilgilerle yardımcı olunabilir.
özet
2012 gelir 786,
2012 toplam dış borç 337 (2002 de 130 du.)
2013 ödenmesi gereken 218
biz 786 tl lik bütçemiz varken. deli gibi borç almışız. aldığımız borç ile kamu ve özel sektör yatırımları yapmışız.
büyümemiz inşaat (rant) sektörüne bağlı olmuş. kamu arazilerini peşkeş çektirip yandaşlarımız ile birlikte ekonomiyi büyütmüşüz.
büyümeyi yüksek tutmak için tüketimi özendirmiş hane halkını borçlandırmış o çok söylendiğimiz "faiz lobisini" zengin etmişiz!
aile örneğimiz şu: sabit ücretiniz üzerine kayınpedere güvenip ev / araba aldınız ve 10 yıllık borç yükü altına girdiniz. 3. yılda kayınpeder çıtır sekreteri ile evlendi. 70 yaşından sonra çlgın sekse dayanamadı ve öldü. o ölünce hem finansman kesildi hem de genç kayınvalideniz eski borçları istedi.
bu durumda hem kredinizi hem borçlarınızı ödemek için
1 - giderlerinizi kısarsınız (dışarda yemek yenmez, eve temizlikçi gelmez, metresten ayrılınır, masaja gidilmez),
2 - yeni gelir yaratırsınız (ikinci iş, çocukları kapıcı yapma, kıza başlık parası isteme, hatunu temizliğe gönderme (bakın yine kibar yazdım rusya'da kadınlar fuhuşa mecbur kalmıştı!) ),
3- borçları kapatmak için eldeki varlıkları satarsınız. yeni aldığınız arabayı satar, evi satar kiraya geçer vs.
eğer finansman sağlayamaz isek ülke açısından olacakları söyleyeyim.
döviz artışı,
özelleştirmelerin tam gaz devamı,
ithalatın azalması, belki ekonomik küçülme, işsizlik.
işten çıkarılan kişilerin bankalara ipotekli konutlarının satışı.
dibe vurmuş konut kredisi faizlerinin yükselmesi.
ya da ekonomik büyümeyi sağlamak adına kamu arazilerinin talanına devam edilmesi inşaat (ranta) dayalı ekonomik modelin bir süre daha sürdürülmesi.
özetle parası / nakdi olanın biraz daha bekleyip ucuza alım yapabileceği bir döneme giriyoruz.
orta halli vatandaş konumunu koruyabilir ise ne ala!
özet
2012 gelir 786,
2012 toplam dış borç 337 (2002 de 130 du.)
2013 ödenmesi gereken 218
biz 786 tl lik bütçemiz varken. deli gibi borç almışız. aldığımız borç ile kamu ve özel sektör yatırımları yapmışız.
büyümemiz inşaat (rant) sektörüne bağlı olmuş. kamu arazilerini peşkeş çektirip yandaşlarımız ile birlikte ekonomiyi büyütmüşüz.
büyümeyi yüksek tutmak için tüketimi özendirmiş hane halkını borçlandırmış o çok söylendiğimiz "faiz lobisini" zengin etmişiz!
aile örneğimiz şu: sabit ücretiniz üzerine kayınpedere güvenip ev / araba aldınız ve 10 yıllık borç yükü altına girdiniz. 3. yılda kayınpeder çıtır sekreteri ile evlendi. 70 yaşından sonra çlgın sekse dayanamadı ve öldü. o ölünce hem finansman kesildi hem de genç kayınvalideniz eski borçları istedi.
bu durumda hem kredinizi hem borçlarınızı ödemek için
1 - giderlerinizi kısarsınız (dışarda yemek yenmez, eve temizlikçi gelmez, metresten ayrılınır, masaja gidilmez),
2 - yeni gelir yaratırsınız (ikinci iş, çocukları kapıcı yapma, kıza başlık parası isteme, hatunu temizliğe gönderme (bakın yine kibar yazdım rusya'da kadınlar fuhuşa mecbur kalmıştı!) ),
3- borçları kapatmak için eldeki varlıkları satarsınız. yeni aldığınız arabayı satar, evi satar kiraya geçer vs.
eğer finansman sağlayamaz isek ülke açısından olacakları söyleyeyim.
döviz artışı,
özelleştirmelerin tam gaz devamı,
ithalatın azalması, belki ekonomik küçülme, işsizlik.
işten çıkarılan kişilerin bankalara ipotekli konutlarının satışı.
dibe vurmuş konut kredisi faizlerinin yükselmesi.
ya da ekonomik büyümeyi sağlamak adına kamu arazilerinin talanına devam edilmesi inşaat (ranta) dayalı ekonomik modelin bir süre daha sürdürülmesi.
özetle parası / nakdi olanın biraz daha bekleyip ucuza alım yapabileceği bir döneme giriyoruz.
orta halli vatandaş konumunu koruyabilir ise ne ala!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar