bugün

ileri demokrasi

brezilya'nın algılayamadığıdır.

brezilya Devlet Başkanı Dilma Rousseff açıklama yapmış neymiş efendim "gösteriler demokrasinin parçasıymış ve meşruymuş"

lafa bak lafaaaa...
öyle demokrasi mi olur lan!

insan biraz
- rahibelerin üzerine işediler
- kliseye ayakkabı ile girdiler (gerçi bu derse gülerler ama olsun maksat kafa karıştırmak)
- gösteri yapanlar çapulcu, ajan, sermaye gruplarından para alıyor, marjinal gruplar, toplu seks yapıyorlar
- polisimiz yaralandı
- cehape - mehape zihniyeti yüzünden
filan der.

demokrasi düşmanı brezilyalı seni! biz atamızdan böyle demokrasi görmedik!

bu yazının bir benzeri bugünkü ahmet hakan yazısında
http://www.hurriyet.com.t.../23545840.asp?yazarid=131

aynı şekilde ben de daha önceden bunu (bkz: batı hukukumuzu örnek almalı/#19634432) yazmıştım.
© copyright 2005 - 2026