bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması7
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu3
- aşure yapan sözlük kızları7
- kadir inanır22
- insan olmaya ceyrek kala3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- bazen şık bazen relax mod2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak2
- aşk5
- en son ne yediniz2
- rakı sevmemek6
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- yalaka2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlükteki gizli düşmanım6
- görücü usulü2
- okumuş hırt2
- kemalist dünya24
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- hayattaki şans seviyeniz4
- çok güzel ama manyak kadın7
- bioloji2
- fight club5
- mustafa kemal atatürk7
- cevcet2
- her insanın bir cini olması5
- sophia osako2
- anın görüntüsü20
- hesabı gizliye almak3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- kaşar5
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- true'nun çaylak olması16
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- yagmurcu3
- osurdum3
- içinden canavar çıkan insan4
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
gezi parkı olayları başladığından beri makas değiştirme çalışmalarından biri olan "başörtülü kızımıza saldırdılar" hala devam ediyor.
----- alıntı -----
ahmet davutoğlu: "O saldırıya uğrayan başörtülü hanım, benim çok yakın bir öğrencimin eşidir. Olayın olduğu gün kendisiyle konuştum. Cezayir'deydim, bizzat aradım. Kayınpederi üniversite arkadaşımdır. Ortada bir fiili vaka var, bu bilinsin diye söylüyorum. Babası üniversite arkadaşımdır, aynı dönemlerde okuduk. Oğlu benim talebemdir. Eşi benim de gelinim sayılır. Ben bunu birinci ağızdan dinledim. Twitter'da bu çıkınca ben şüphe ettim ve dedim ki 'birileri provokasyon yapıp kitlesel karşıtlığa mı yol açmak istiyor' ve bizzat aradım."
Ailenin bir fitneye sebebiyet vermemek için kendisinden bile olayı saklamak istediğini kaydeden Davutoğlu, "Biz bunu Başbakanımız da duymasına rağmen toplumsal tepki doğmasın diye günlerce dile getirmedik. Böyle bir acıyı, bir hanıma yapılabilecek en büyük hakareti siz neredeyse mazur göreksiniz. Ben günlerdir infial içindeyim. Günlerce bu infiali de içimizde taşıdık. Şimdi bu bir özgürlük kullanımı mı?" değerlendirmesinde bulundu.
----- alıntı -----
bu iddiaya hürriyet yazarı mehmet y. yılmaz ne demiş?
----- alıntı -----
Ne olduğunu anlayamadığım bir anda üzerleri çıplak, elleri deri eldivenli, başlarında tuhaf bantlı 70-100 kadar adamın ortasında kaldım."Z.D.'nin, "Kendime geldiğimde üzerim idrar kokuyordu" diye anlattığını da biliyoruz.Bu anlatıma göre polisin işi daha da kolaymış meğerse.
Birbirine benzer binlerce gösterici içinde failleri aramak gibi bir güçlük çekmemeleri gerek.O kalabalıkları kaydeden MOBESE ve güvenlik kameraları kayıtları içinde "başlarında tuhaf bantlar olan, üzerleri çıplak adamları" bulmak çok kolay olsa gerek. Üstelik sayıları 70-100 civarında olduğuna göre, kalabalık içinde kaybolmaları da mümkün değil!
Evet, polis bence önceliği bu işe vermeli.Bu saldırganlar her kimler ise yakalanmalı, elde Başbakan'ın ifadesine göre görüntü kaydı da olduğuna göre hemen yargıya teslim edilmeli.Tabii bu 'Hindistan'a Bir Geçit'tekine benzer bir halüsinasyon değilse!
----- alıntı -----
http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/23545902.asp
o kadar çok gündem değiştirdiniz, o kadar çok çark ettiniz ki artık yazarlar tarafından başbakan'ın sözleri bile şüpheyle karşılanıyor!
----- alıntı -----
ahmet davutoğlu: "O saldırıya uğrayan başörtülü hanım, benim çok yakın bir öğrencimin eşidir. Olayın olduğu gün kendisiyle konuştum. Cezayir'deydim, bizzat aradım. Kayınpederi üniversite arkadaşımdır. Ortada bir fiili vaka var, bu bilinsin diye söylüyorum. Babası üniversite arkadaşımdır, aynı dönemlerde okuduk. Oğlu benim talebemdir. Eşi benim de gelinim sayılır. Ben bunu birinci ağızdan dinledim. Twitter'da bu çıkınca ben şüphe ettim ve dedim ki 'birileri provokasyon yapıp kitlesel karşıtlığa mı yol açmak istiyor' ve bizzat aradım."
Ailenin bir fitneye sebebiyet vermemek için kendisinden bile olayı saklamak istediğini kaydeden Davutoğlu, "Biz bunu Başbakanımız da duymasına rağmen toplumsal tepki doğmasın diye günlerce dile getirmedik. Böyle bir acıyı, bir hanıma yapılabilecek en büyük hakareti siz neredeyse mazur göreksiniz. Ben günlerdir infial içindeyim. Günlerce bu infiali de içimizde taşıdık. Şimdi bu bir özgürlük kullanımı mı?" değerlendirmesinde bulundu.
----- alıntı -----
bu iddiaya hürriyet yazarı mehmet y. yılmaz ne demiş?
----- alıntı -----
Ne olduğunu anlayamadığım bir anda üzerleri çıplak, elleri deri eldivenli, başlarında tuhaf bantlı 70-100 kadar adamın ortasında kaldım."Z.D.'nin, "Kendime geldiğimde üzerim idrar kokuyordu" diye anlattığını da biliyoruz.Bu anlatıma göre polisin işi daha da kolaymış meğerse.
Birbirine benzer binlerce gösterici içinde failleri aramak gibi bir güçlük çekmemeleri gerek.O kalabalıkları kaydeden MOBESE ve güvenlik kameraları kayıtları içinde "başlarında tuhaf bantlar olan, üzerleri çıplak adamları" bulmak çok kolay olsa gerek. Üstelik sayıları 70-100 civarında olduğuna göre, kalabalık içinde kaybolmaları da mümkün değil!
Evet, polis bence önceliği bu işe vermeli.Bu saldırganlar her kimler ise yakalanmalı, elde Başbakan'ın ifadesine göre görüntü kaydı da olduğuna göre hemen yargıya teslim edilmeli.Tabii bu 'Hindistan'a Bir Geçit'tekine benzer bir halüsinasyon değilse!
----- alıntı -----
http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/23545902.asp
o kadar çok gündem değiştirdiniz, o kadar çok çark ettiniz ki artık yazarlar tarafından başbakan'ın sözleri bile şüpheyle karşılanıyor!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar