bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması5
- içtim şarabı12
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- aşure yapan sözlük kızları6
- rakı sevmemek6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- yagmurcu3
- hayattaki şans seviyeniz4
- hesabı gizliye almak3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- her insanın bir cini olması5
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- anın görüntüsü20
- çok güzel ama manyak kadın7
- kemalist dünya24
- osurdum3
- kaşar5
- mustafa kemal atatürk7
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- barış alper yılmaz2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- true'nun çaylak olması16
- pkk lı doktorlar2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- muşlettin amca4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- gizem3
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- velvet28
gündemden uzak kalan vatandaşın sorusu.
the barz abi
- galaksi lideri rte "emevi camisinde namaz kılacağız"
- twitter aslanı şamil tayyar "3 saatte şam'a varırız"
diyordu ne oldu?
nolsun be koçum?
önce yapılanlara bakalım
- "esed halkına zulm ediyor" dediler. olmadı!
- "suriye türkiye'deki mülteci kamplarına ateş açtı" dediler. olmadı!
- iki tane aslan gibi çocuğu (f4 pilotları) bu uğurda şehit ettiler. olmadı!
- "suriye pkk yı destekliyor" dediler. olmadı!
- "suriye hava kuvvetleri sınır ihlali yaparsa vururuz" dediler. suriye ihlal yapmadı!
- akçakale'ye top mermisi attılar. olmadı.
- hatay cilvegözü sınırkapısını patlattılar. olmadı.
- "akp binasını bombalayanlar suriye destekli" dediler. olmadı.
- "esed halkına karşı kimyasal silah kullanıyor" dediler. olmadı.
- "gezi parkı eylemcileri suriye destekli" dediler. olmadı.
ne yaptılarsa suriye ile savaşa girmek için kamuoyunu ikna edemediler.
sonra kuyruklarını sıkıştırıp obama'ya gittiler.
- suriye'ye abd nin askeri müdahele yapmasını,
- kara kuvvetleri ile girmese bile en azından uçuşa yasak bölge için hava operasyonlarına girişmesini,
- o da olmuyorsa öso teröristlerine ağır silahlar gönderilmesini
talep ettiler ama avuçlarını yaladılar.
(ama samanyolu galaksisisin tartışmasız en büyük lideri olan rte çok iyi ağırlandı ya beyaz sarayda o bize yeter!)
sonuçta putin sert çıktı, obama askeri müdaheleye sıcak bakmadı, bölgesel liderimiz hatta bölgesel yetmez dünya liderimiz rte son sözü söyledi. "siz nasıl isterseniz!"
yazar notu: gençler türkiye'de iyi şeyler oluyor eyvallah biz bunları inkar etmiyoruz. ancak kötü şeyler de oluyor ve biz bunları eleştiriyoruz. lütfen artık kendimizi (ya da kendi partimizi/liderimizi) dev aynasında görmeyi bırakalım. ayaklarımız yere bassın. hepimiz türkiye'yi güçlü bir ülke olarak görmek isteriz ancak ne yazık ki türkiye dünya siyasetinde aman aman sözü geçen bir ülke değil! aynı şekilde rte de dünyanın en önemli lideri değil! siz bakmayın bağırdığına onun da yapabilecekleri sınırlı. aynı şekilde onun yerinde şu anki siyasilerden biri de olsa yapabilecekleri pek de farklı olmazdı. ondan bi sınırımızı bilelim. yersiz övgüler taraftar olduğunu kişilerin yıpratılmasından başka bir işe yaramaz!
the barz abi
- galaksi lideri rte "emevi camisinde namaz kılacağız"
- twitter aslanı şamil tayyar "3 saatte şam'a varırız"
diyordu ne oldu?
nolsun be koçum?
önce yapılanlara bakalım
- "esed halkına zulm ediyor" dediler. olmadı!
- "suriye türkiye'deki mülteci kamplarına ateş açtı" dediler. olmadı!
- iki tane aslan gibi çocuğu (f4 pilotları) bu uğurda şehit ettiler. olmadı!
- "suriye pkk yı destekliyor" dediler. olmadı!
- "suriye hava kuvvetleri sınır ihlali yaparsa vururuz" dediler. suriye ihlal yapmadı!
- akçakale'ye top mermisi attılar. olmadı.
- hatay cilvegözü sınırkapısını patlattılar. olmadı.
- "akp binasını bombalayanlar suriye destekli" dediler. olmadı.
- "esed halkına karşı kimyasal silah kullanıyor" dediler. olmadı.
- "gezi parkı eylemcileri suriye destekli" dediler. olmadı.
ne yaptılarsa suriye ile savaşa girmek için kamuoyunu ikna edemediler.
sonra kuyruklarını sıkıştırıp obama'ya gittiler.
- suriye'ye abd nin askeri müdahele yapmasını,
- kara kuvvetleri ile girmese bile en azından uçuşa yasak bölge için hava operasyonlarına girişmesini,
- o da olmuyorsa öso teröristlerine ağır silahlar gönderilmesini
talep ettiler ama avuçlarını yaladılar.
(ama samanyolu galaksisisin tartışmasız en büyük lideri olan rte çok iyi ağırlandı ya beyaz sarayda o bize yeter!)
sonuçta putin sert çıktı, obama askeri müdaheleye sıcak bakmadı, bölgesel liderimiz hatta bölgesel yetmez dünya liderimiz rte son sözü söyledi. "siz nasıl isterseniz!"
yazar notu: gençler türkiye'de iyi şeyler oluyor eyvallah biz bunları inkar etmiyoruz. ancak kötü şeyler de oluyor ve biz bunları eleştiriyoruz. lütfen artık kendimizi (ya da kendi partimizi/liderimizi) dev aynasında görmeyi bırakalım. ayaklarımız yere bassın. hepimiz türkiye'yi güçlü bir ülke olarak görmek isteriz ancak ne yazık ki türkiye dünya siyasetinde aman aman sözü geçen bir ülke değil! aynı şekilde rte de dünyanın en önemli lideri değil! siz bakmayın bağırdığına onun da yapabilecekleri sınırlı. aynı şekilde onun yerinde şu anki siyasilerden biri de olsa yapabilecekleri pek de farklı olmazdı. ondan bi sınırımızı bilelim. yersiz övgüler taraftar olduğunu kişilerin yıpratılmasından başka bir işe yaramaz!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar