bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması5
- içtim şarabı12
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- aşure yapan sözlük kızları6
- rakı sevmemek6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- yagmurcu3
- hayattaki şans seviyeniz4
- hesabı gizliye almak3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- her insanın bir cini olması5
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- anın görüntüsü20
- çok güzel ama manyak kadın7
- kemalist dünya24
- osurdum3
- kaşar5
- mustafa kemal atatürk7
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- barış alper yılmaz2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- true'nun çaylak olması16
- pkk lı doktorlar2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- muşlettin amca4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- gizem3
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- velvet28
"Yok birbirimizden farkımız ama biz osmanlı bankasıyız" şeklinde yaratıcı bir sloganın yurdum siyasetine uyarlanmış şeklidir.
gezi parkı olayları sonrası bi çöl havası alıp gelen rte nin (bkz: 07 haziran 2013 rte nin havaalanı konuşması) sonrasında aklıma gelmişti bu başlık. sebebi ise günlerdir yapılan propogandaydı. perşembe akşamları bir grup arkadaşım ile bir araya gelir yemek yeriz. sonrasında halısaha maçına geçeriz. maç 24.00'te bittiğinden anadolu yakasından avrupa yakasının diğer ucuna gecenin o saatinde normalde yarım saatte aldığım yolu akp konvoyu/yol kesenleri nedeniyle 1,5 saatte alınca kendi içimizde yaşadığımız tezatı gözlemleme fırsatım oldu. neyse uzattım konuya döneyim.
- Hani tepki göstermek yol kesmekle olmazdı.
- hani yol kesenler insanları yolundan alıkoyuyorlardı.
- Yol kesiyorlardı da ne oluyordu?
- işi mi yok göstericierin? hepsi boş beleş tayfası! yoksa gecenin bir yarısı sokağa çıkanların işi ne?
- hani tencere taca hep aynı havaydı.
- Gecenin bir vakti sokağa çıkan kadının namusu? (bu da sözlük trollerine)
perşembe gecesi bunlar vardı. akp nin (bkz: bindirilmiş kıtalar)ı sözde sürpriz bi karşılama yapmışlardı havaalanında.
" (bkz: Yol ver gidelim taksimi ezelim)" tezahüratlarına bıyık altından gülen rte bayağı güzel barış/itidal mesajları vermiş oldu.
Ülke olarak aynıyız. bugün başkasında eleştirdiğimizi kendimiz yapmaktan geri durmayız.
siyasette de gövde gösterisi yapmayı severiz.
iktidar olsun muhalefet olsun güç gösterilerini bayılırız.
sidik yarışı tutkumuzdur!
" (bkz: madem ki türksün göster ürksün)"dür mantığımız!
gezi parkı olayları sonrası bi çöl havası alıp gelen rte nin (bkz: 07 haziran 2013 rte nin havaalanı konuşması) sonrasında aklıma gelmişti bu başlık. sebebi ise günlerdir yapılan propogandaydı. perşembe akşamları bir grup arkadaşım ile bir araya gelir yemek yeriz. sonrasında halısaha maçına geçeriz. maç 24.00'te bittiğinden anadolu yakasından avrupa yakasının diğer ucuna gecenin o saatinde normalde yarım saatte aldığım yolu akp konvoyu/yol kesenleri nedeniyle 1,5 saatte alınca kendi içimizde yaşadığımız tezatı gözlemleme fırsatım oldu. neyse uzattım konuya döneyim.
- Hani tepki göstermek yol kesmekle olmazdı.
- hani yol kesenler insanları yolundan alıkoyuyorlardı.
- Yol kesiyorlardı da ne oluyordu?
- işi mi yok göstericierin? hepsi boş beleş tayfası! yoksa gecenin bir yarısı sokağa çıkanların işi ne?
- hani tencere taca hep aynı havaydı.
- Gecenin bir vakti sokağa çıkan kadının namusu? (bu da sözlük trollerine)
perşembe gecesi bunlar vardı. akp nin (bkz: bindirilmiş kıtalar)ı sözde sürpriz bi karşılama yapmışlardı havaalanında.
" (bkz: Yol ver gidelim taksimi ezelim)" tezahüratlarına bıyık altından gülen rte bayağı güzel barış/itidal mesajları vermiş oldu.
Ülke olarak aynıyız. bugün başkasında eleştirdiğimizi kendimiz yapmaktan geri durmayız.
siyasette de gövde gösterisi yapmayı severiz.
iktidar olsun muhalefet olsun güç gösterilerini bayılırız.
sidik yarışı tutkumuzdur!
" (bkz: madem ki türksün göster ürksün)"dür mantığımız!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar