bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması5
- içtim şarabı12
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- aşure yapan sözlük kızları6
- rakı sevmemek6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- yagmurcu3
- hayattaki şans seviyeniz4
- hesabı gizliye almak3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- her insanın bir cini olması5
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- anın görüntüsü20
- çok güzel ama manyak kadın7
- kemalist dünya24
- osurdum3
- kaşar5
- mustafa kemal atatürk7
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- barış alper yılmaz2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- true'nun çaylak olması16
- pkk lı doktorlar2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- muşlettin amca4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- gizem3
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- velvet28
muhalefet olmaya, sadece eleştirmeye alışmalarındandır.
iktidar olmak icra makamı olmaktır. yapamktır. üretmektir.
her iki partinin genel başkanına bakıldığında daha muhalefet görevini bile layıkıyla yerine getiremediklerini ve bu halleriyle iktidara aday olmadıklarını görüyorum.
akp iktidardayken bile sizlere muhalefet yaparken, yapamadığı / yanlış yaptığı her şey için sizleri suçlarken, sizler ise yaptığı yanlışlarda iktidarın üzerine gidemediniz! olaylara ağırlığınızı koyamadınız. işte bu sebeple basın akp ye 1 saat ayırırken sizleri 5 er dakika ile geçiştiriyor. sonra yandaş basın diye ağlıyorsunuz ama hiç iğneyi kendinize batırdınız mı? söyledikleriniz insanları heyecanlandırıyor mu? sizleri "umut" olarak görüyorlar mı diye düşündünüz mü?
işte bu nedenle akp den sıkılan akp liler bile "bize rte haricinde oy verebileceğimiz kimse söyleyin" diyebiliyorlar.
o kadar hata yapmasına rağmen akp niye büyüyor biliyor musunuz? çünkü siz daha büyük hatalar yapıyorsunuz!
bugüne kadar sayfalarca akp yi eleştirdim. eleştirdiğim yazıların önemlileri burada (bkz: the barz/#18577774).
ama artık onlar kadar sizi de eleştireceğim. çünkü ne kadar kızsam da rte şu konuda haklı.
siz varken onlar hep iktidar kalacak!
vatanı satsalar da, teröristi kafamıza çıkarsalar da, sözde ekonomik büyüme altında sırtlarını dış fonlara dayasalar da, ülkeden milliyetçiliği, vatanseverliği, laikliği silseler de, komşularımızla savaşacak noktaya getirseler de, tüyü bitmemiş yetimlerin haklarından rant imparatorluğu kursalar da bu adamlar sizin yüzünüzden iktidar kalacak!
sizler artık gözümde akp sonrasında abd nin altın tepside iktidarı sunmasını bekleyen fırsatçılarsınız! halkçılığınıza da milliyetçiliğinize de atatürkçülüğünüze de inanmıyorum!
(bkz: kılıçdaroğlu ve bahçeli nin ihanete ortak olması/#19897719)
(bkz: kılıçdaroğlu ve bahçeli nin ihanete ortak olması/#19917315)
(bkz: muhalefete öneriler/#18896970)
(bkz: muhalefete öneriler/#19011827)
iktidar olmak icra makamı olmaktır. yapamktır. üretmektir.
her iki partinin genel başkanına bakıldığında daha muhalefet görevini bile layıkıyla yerine getiremediklerini ve bu halleriyle iktidara aday olmadıklarını görüyorum.
akp iktidardayken bile sizlere muhalefet yaparken, yapamadığı / yanlış yaptığı her şey için sizleri suçlarken, sizler ise yaptığı yanlışlarda iktidarın üzerine gidemediniz! olaylara ağırlığınızı koyamadınız. işte bu sebeple basın akp ye 1 saat ayırırken sizleri 5 er dakika ile geçiştiriyor. sonra yandaş basın diye ağlıyorsunuz ama hiç iğneyi kendinize batırdınız mı? söyledikleriniz insanları heyecanlandırıyor mu? sizleri "umut" olarak görüyorlar mı diye düşündünüz mü?
işte bu nedenle akp den sıkılan akp liler bile "bize rte haricinde oy verebileceğimiz kimse söyleyin" diyebiliyorlar.
o kadar hata yapmasına rağmen akp niye büyüyor biliyor musunuz? çünkü siz daha büyük hatalar yapıyorsunuz!
bugüne kadar sayfalarca akp yi eleştirdim. eleştirdiğim yazıların önemlileri burada (bkz: the barz/#18577774).
ama artık onlar kadar sizi de eleştireceğim. çünkü ne kadar kızsam da rte şu konuda haklı.
siz varken onlar hep iktidar kalacak!
vatanı satsalar da, teröristi kafamıza çıkarsalar da, sözde ekonomik büyüme altında sırtlarını dış fonlara dayasalar da, ülkeden milliyetçiliği, vatanseverliği, laikliği silseler de, komşularımızla savaşacak noktaya getirseler de, tüyü bitmemiş yetimlerin haklarından rant imparatorluğu kursalar da bu adamlar sizin yüzünüzden iktidar kalacak!
sizler artık gözümde akp sonrasında abd nin altın tepside iktidarı sunmasını bekleyen fırsatçılarsınız! halkçılığınıza da milliyetçiliğinize de atatürkçülüğünüze de inanmıyorum!
(bkz: kılıçdaroğlu ve bahçeli nin ihanete ortak olması/#19897719)
(bkz: kılıçdaroğlu ve bahçeli nin ihanete ortak olması/#19917315)
(bkz: muhalefete öneriler/#18896970)
(bkz: muhalefete öneriler/#19011827)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar