bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması5
- içtim şarabı12
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- aşure yapan sözlük kızları6
- rakı sevmemek6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- yagmurcu3
- hayattaki şans seviyeniz4
- hesabı gizliye almak3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- her insanın bir cini olması5
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- anın görüntüsü20
- çok güzel ama manyak kadın7
- kemalist dünya24
- osurdum3
- kaşar5
- mustafa kemal atatürk7
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- barış alper yılmaz2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- true'nun çaylak olması16
- pkk lı doktorlar2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- muşlettin amca4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- gizem3
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- velvet28
rte gibi hareket etmektedirler.
neden?
- çünkü onlara göre özür dilemek küçülmektir.
- çünkü onlar yanlış bir şey yapmamışlardır?
- çünkü onlar yanlış bir şey yapıyor olsalar bile aynı yanlışları nasıl olsa karşı taraf da yapıyordur.
- çünkü yanlış bir şey yaptıklarını söyleyenler zaten ahlaksız insanlardır! onların sözü kulak ardı edilebilir.
işte biz birbirimizi böyle ötekileştirdik. türban takana "örümcek beyinli" dedik. takmayana "başı açık orospu".
bu iktidarın en çok yaptığı kendini eleştirenleri yaftalamak oldu. bu başlık altında kaynakları ile birlikte onlarca örnek var.
(bkz: akp kurmaylarından yaftalar/#18800219)
şimdi eylem yapan grubun ortak noktasını bulamadılar. çünkü her yaştan, her görüşten, her kesimden katılanlar vardı. kolayına kaçtılar hepsine birden "çapulcu" dediler.
önce bu insanları küçümsediler / önemsemediler.
sonra hedef şaşırtmaya başladılar. olayı "7 ağaç kesilecek"e indirgediler.
"başka yerde kesilirken neredeydiniz" dediler. biz "ay sonunu zorla getiriyoruz" dediler. (lütfen bir Allah'ın kulu çıksın da buna inandım desin!)
öncelikle buldukları her devlet arazisini yandaşlara peşkeş çeken, buradan bir rant elde eden, yaptıkları projeleri halka anlatmak yerine dikte ettiren şark kurnazı ve totaliter zihniyete tepki olarak başlayan halkın eyleminin "yaşam tarzı dayatmasından" bıkmış kişilerin katılımıyla büyüdüğünü göremediler.
şimdi yaptıkları şu "biz buraya cami yapacağız". yarın bir gün arkalarındaki yandaş basın desteği ile bugün gösteri yapanları "cami karşıtı" "dinsiz" olarak gösterecekler. ve sizler de buna alkış tutacaksınız. rte ne diyorsa doğrudur diye kafa sallayacaksınız. ölümüne destekleyeceksiniz. bu ahlaksızlığa, dinin siyasi emeller uğruna kullanılmasına ortak olacaksınız!
bundan yıllar önce iktidar kendi yaşam tarzını halkı dikte ettiğinde (örneğin sırf başörtüsü takıyor diye kızlarımızı okullarına almadığında) biriken kinle doğdu akp. "ileri demokrasi" vaatleriydi. şimdi aynı dayatmaları kendi gibi düşünmeyenlere kendileri misliyle yapıyorlar.
amacımız tabi ki kan dökülmesi değil. (allah korusun) dökülecek kan kendi insanımızın kanı. bunu engellemek için rte nin bir çok şansı vardı. en sağduyulu olması gerken o ne yaptı? kendi deyimiyle bir grup "çapulcu" ile inatlaştı. sidik yarışına girdi.
topçu kışlası, avm yapılacak dedi.
sonra çark etti. istanbul'da yeterince avm var. rezidans ve otel yapılacak dedi.
onlar ne kadar adam çıkarırsa istesem ben daha fazlasını çıkarırım dedi.
yetmedi akm yi de yıkacağım dedi.
şimdi de oraya cami de yapılacak diyor. cami yapılmasına karşı değiliz kimse yanlış anlamasın. ama insanların hassas olduğu bir zamanda inatla "siz istediğiniz kadar yaptırmam deyin ben istediğimi sike sike yaparım" tavrında olursanız çoğu kanı kaynayan gençlerden oluşan bu insanlar direnir ki direniyorlar da.
karşılıklı yalan haberler her iki cenahta da var. bunun sebebi sosyal medya. ama bakın ahmet hakan ne yazmış bugün sosyal medya için.
----- alıntı -----
"Sosyal medya denilen alan, kontrolsüz bir alandır. Oradaki haberler, herhangi bir süzgeçten geçmez. "50 kişi öldürüldü" diyerek olayları tahrik edenler de çıkar oradan, "Sakin olalım" diyerek yatıştırıcı rol oynayanlar da çıkar... işte bu yüzden sosyal medyayı "tek bilgi kaynağı" haline getirmemek gerekir. Televizyonların ve gazetelerin meydana gelen olayları doğru dürüst veremedikleri bir ortamda sosyal medya başat aktör olur... Bu durumda "Yalan yanlış tweet attılar, ortalığı karıştırdılar provokasyon yaptılar" falan diye ağlaşmanın bir manası kalır mı?"
----- alıntı -----
http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/23421759.asp
(adamı sevmeyebilirsiniz ama bu görüşü haksız mı?)
tabi ki yalan haberlere / taraflı haberlere tepki göstereceğiz. ama bizim provokatörlerin tetikçisi olmamamız lazım.
neden?
- çünkü onlara göre özür dilemek küçülmektir.
- çünkü onlar yanlış bir şey yapmamışlardır?
- çünkü onlar yanlış bir şey yapıyor olsalar bile aynı yanlışları nasıl olsa karşı taraf da yapıyordur.
- çünkü yanlış bir şey yaptıklarını söyleyenler zaten ahlaksız insanlardır! onların sözü kulak ardı edilebilir.
işte biz birbirimizi böyle ötekileştirdik. türban takana "örümcek beyinli" dedik. takmayana "başı açık orospu".
bu iktidarın en çok yaptığı kendini eleştirenleri yaftalamak oldu. bu başlık altında kaynakları ile birlikte onlarca örnek var.
(bkz: akp kurmaylarından yaftalar/#18800219)
şimdi eylem yapan grubun ortak noktasını bulamadılar. çünkü her yaştan, her görüşten, her kesimden katılanlar vardı. kolayına kaçtılar hepsine birden "çapulcu" dediler.
önce bu insanları küçümsediler / önemsemediler.
sonra hedef şaşırtmaya başladılar. olayı "7 ağaç kesilecek"e indirgediler.
"başka yerde kesilirken neredeydiniz" dediler. biz "ay sonunu zorla getiriyoruz" dediler. (lütfen bir Allah'ın kulu çıksın da buna inandım desin!)
öncelikle buldukları her devlet arazisini yandaşlara peşkeş çeken, buradan bir rant elde eden, yaptıkları projeleri halka anlatmak yerine dikte ettiren şark kurnazı ve totaliter zihniyete tepki olarak başlayan halkın eyleminin "yaşam tarzı dayatmasından" bıkmış kişilerin katılımıyla büyüdüğünü göremediler.
şimdi yaptıkları şu "biz buraya cami yapacağız". yarın bir gün arkalarındaki yandaş basın desteği ile bugün gösteri yapanları "cami karşıtı" "dinsiz" olarak gösterecekler. ve sizler de buna alkış tutacaksınız. rte ne diyorsa doğrudur diye kafa sallayacaksınız. ölümüne destekleyeceksiniz. bu ahlaksızlığa, dinin siyasi emeller uğruna kullanılmasına ortak olacaksınız!
bundan yıllar önce iktidar kendi yaşam tarzını halkı dikte ettiğinde (örneğin sırf başörtüsü takıyor diye kızlarımızı okullarına almadığında) biriken kinle doğdu akp. "ileri demokrasi" vaatleriydi. şimdi aynı dayatmaları kendi gibi düşünmeyenlere kendileri misliyle yapıyorlar.
amacımız tabi ki kan dökülmesi değil. (allah korusun) dökülecek kan kendi insanımızın kanı. bunu engellemek için rte nin bir çok şansı vardı. en sağduyulu olması gerken o ne yaptı? kendi deyimiyle bir grup "çapulcu" ile inatlaştı. sidik yarışına girdi.
topçu kışlası, avm yapılacak dedi.
sonra çark etti. istanbul'da yeterince avm var. rezidans ve otel yapılacak dedi.
onlar ne kadar adam çıkarırsa istesem ben daha fazlasını çıkarırım dedi.
yetmedi akm yi de yıkacağım dedi.
şimdi de oraya cami de yapılacak diyor. cami yapılmasına karşı değiliz kimse yanlış anlamasın. ama insanların hassas olduğu bir zamanda inatla "siz istediğiniz kadar yaptırmam deyin ben istediğimi sike sike yaparım" tavrında olursanız çoğu kanı kaynayan gençlerden oluşan bu insanlar direnir ki direniyorlar da.
karşılıklı yalan haberler her iki cenahta da var. bunun sebebi sosyal medya. ama bakın ahmet hakan ne yazmış bugün sosyal medya için.
----- alıntı -----
"Sosyal medya denilen alan, kontrolsüz bir alandır. Oradaki haberler, herhangi bir süzgeçten geçmez. "50 kişi öldürüldü" diyerek olayları tahrik edenler de çıkar oradan, "Sakin olalım" diyerek yatıştırıcı rol oynayanlar da çıkar... işte bu yüzden sosyal medyayı "tek bilgi kaynağı" haline getirmemek gerekir. Televizyonların ve gazetelerin meydana gelen olayları doğru dürüst veremedikleri bir ortamda sosyal medya başat aktör olur... Bu durumda "Yalan yanlış tweet attılar, ortalığı karıştırdılar provokasyon yaptılar" falan diye ağlaşmanın bir manası kalır mı?"
----- alıntı -----
http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/23421759.asp
(adamı sevmeyebilirsiniz ama bu görüşü haksız mı?)
tabi ki yalan haberlere / taraflı haberlere tepki göstereceğiz. ama bizim provokatörlerin tetikçisi olmamamız lazım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar