bugün

serpilem

belden aşağı vurmak bir sözlük geleneği olmuş sanırım.

eleştirmekle terbiyesizlik arasındaki ince çizgiyi bilmeyenlerle dolu burası malesef. fikirlerini beğenmesemde bu durumlar beni cidden utandırıyor.

(bkz: başkası adına utanmak)
© copyright 2005 - 2026