bugün

eleştiriler sonrası rte nin tipik açıklaması

aşağı yukarı aşağıdaki gibidir.

eleştiri: ağaçlar...
rte: biz milli geliri 3 katına çıkardık.

eleştiri: hapisteki gazeteciler...
rte: imf yi kovduk.

eleştiri: polisin halka orantısız güç kullanması.
rte: ihracatı 10 kat artırdık.

eleştiri: adil olmayan yargılamalar...
rt: büyüme çok iyi...

eleştiri: yolsuzluklar...
rte: işsizliği azalttık.

eleştiri: özgürlükler...
rte: enflasyonu düşürdük.

muhafazakar olduğu iddiasında olan, bu dünyayı sınav olarak gören insanların her sorunun çözümü olarak "para"yı görmesi tuhaf değil mi?
© copyright 2005 - 2026