bugün

unutmak

barış manço'nun şarkısını hatırlatır hep bana nedense ve zordur.

(bkz: unutamadım)

herhangi bir yaşanmışlık, herhangi bir anı olmadan unutmak neden bu kadar zor, onu anlayan varsa beri gelsin.
© copyright 2005 - 2026