bugün

r madrid başkanının tebriği hakkında ne dediler

fenerbahçe başkanı aziz yıldırım'dan açıklama geldi: şahsım ve yönetim kurulumuz adına bizimle taşak geçen herkesi kutlarım. amacımız, hırsızlık ve ırkçılıkla nam salmış bir kulüp olan fenerbahçe'yi dalga konusu yapmaktı. başardık.. bizimle taşak geçen-geçmeyen herkese en sıcak selamlarımı sunuyorum...
© copyright 2005 - 2026