bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması5
- içtim şarabı12
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- aşure yapan sözlük kızları6
- rakı sevmemek6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- yagmurcu3
- hayattaki şans seviyeniz4
- hesabı gizliye almak3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- her insanın bir cini olması5
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- anın görüntüsü20
- çok güzel ama manyak kadın7
- kemalist dünya24
- osurdum3
- kaşar5
- mustafa kemal atatürk7
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- barış alper yılmaz2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- true'nun çaylak olması16
- pkk lı doktorlar2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- muşlettin amca4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- gizem3
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- velvet28
ülkemizdeki her kötü olaydan sona ezberci siyasilerin ağzına yapışmış "sabrımız kalmadı", "sabrımızın da bir sonu var" ya da "kimse sabrımızı sınamaya kalkmasın" türündeki papağanca açıklamaların yapıldığı şenliklerdir. bir diğeri için (bkz: geleneksel rest çekme şenlikleri/#20388381)
"bıçak kemiğe dayandı" ile birlikte siyasi literatürümüzün vazgeçilmezlerindendir.
blöf dediğin şey ilk kez yapıldığında etkili olur gençler sonrasında yavanlaşır!
-------
rte: 06.08.2011 (suriye konudunda) Ama artık burada da sabrın son anlarına geldik.
http://dunya.milliyet.com....2011/1423987/default.htm
rte: (ab konusunda) Fakat biz sabırla devam ediyoruz ve sabırla devam etmeye kararlıyız ama bu nereye kadar olur ayrı bir konu. Tabii bir yerde de herhalde biz de artık noktayı koyarız.
http://www.yeniakit.com/a...brimiz-tukeniyor-456h.htm
rte: (kıbrıs konusunda) 26.03.2012 - Ümidimiz yok ama bu yıl da sabırla mücadele vereceğiz. Ancak sabrımızın da bir sonu var.
http://haberkibris.com/er...-sonu-var-2012-03-26.html
------
ahmet davutoğlu: (suriye konusunda) Kurallar değişti. Sabrımızın sonuna geldik. Her türlü güce sahibiz...
http://www.khaber.com.tr/...r-neden-kaciyor-8102.html
ahmet davutoğlu: BM Genel Sekreteri'nin Kıbrıs Danışmanı'na Türkiye'nin adada çözüm için artık sabrının kalmadığını belirterek...
http://haber.stargazete.c...imiz-kalmadi/haber-749713
ahmet davutoğlu: Kıbrıs Rum Kesimi'nin, KKTC ve Türkiye'nin kıta sahanlığında yer alan doğalgaz rezervlerini mali krizi atlatmak için yaptığı borçlanmaya kaynak olarak göstermesine Türkiye çok sert tepki gösterdi. Bakan Ahmet Davutoğlu, ABD'li mevkidaşı John Kerry'e telefon açıp Türkiye'nin sabrının taşmak üzere olduğunu aktardı.
http://www.aksam.com.tr/s...imiz-tasiyor/haber-180026
ahmet davutoğlu: (Kıbrıs ve AB konusunda) Sabrımızın sonu Türkiye'nin dar kulvara sokulmasıdır. Kimse sabrımızı test etmesin.
http://www.iyibilgi.com/haber.php?haber_id=191816
ahmet davutoğlu: (Tekel işçilerinin eyleminde yaşananlara yönelik yaptığı değerlendirmede)bu konuda gösterilen bir sabır söz konusu...
daha onlarca örnek var da bu kadarı kafi zannımca. (bkz: aramaktan yorulmak)
----
sabrımız taştı da ne oldu?
hala ab'ye giremedik!
kıbrıs'ta çözüm yok!
güney kıbrıs petrol aramasını yaptı!
esed hala suriye başında!
filistin konusunda israil'in tavrında bir değişme yok!
pkk lılar ellerinde silahlarla sınırı geçti!
"bıçak kemiğe dayandı" ile birlikte siyasi literatürümüzün vazgeçilmezlerindendir.
blöf dediğin şey ilk kez yapıldığında etkili olur gençler sonrasında yavanlaşır!
-------
rte: 06.08.2011 (suriye konudunda) Ama artık burada da sabrın son anlarına geldik.
http://dunya.milliyet.com....2011/1423987/default.htm
rte: (ab konusunda) Fakat biz sabırla devam ediyoruz ve sabırla devam etmeye kararlıyız ama bu nereye kadar olur ayrı bir konu. Tabii bir yerde de herhalde biz de artık noktayı koyarız.
http://www.yeniakit.com/a...brimiz-tukeniyor-456h.htm
rte: (kıbrıs konusunda) 26.03.2012 - Ümidimiz yok ama bu yıl da sabırla mücadele vereceğiz. Ancak sabrımızın da bir sonu var.
http://haberkibris.com/er...-sonu-var-2012-03-26.html
------
ahmet davutoğlu: (suriye konusunda) Kurallar değişti. Sabrımızın sonuna geldik. Her türlü güce sahibiz...
http://www.khaber.com.tr/...r-neden-kaciyor-8102.html
ahmet davutoğlu: BM Genel Sekreteri'nin Kıbrıs Danışmanı'na Türkiye'nin adada çözüm için artık sabrının kalmadığını belirterek...
http://haber.stargazete.c...imiz-kalmadi/haber-749713
ahmet davutoğlu: Kıbrıs Rum Kesimi'nin, KKTC ve Türkiye'nin kıta sahanlığında yer alan doğalgaz rezervlerini mali krizi atlatmak için yaptığı borçlanmaya kaynak olarak göstermesine Türkiye çok sert tepki gösterdi. Bakan Ahmet Davutoğlu, ABD'li mevkidaşı John Kerry'e telefon açıp Türkiye'nin sabrının taşmak üzere olduğunu aktardı.
http://www.aksam.com.tr/s...imiz-tasiyor/haber-180026
ahmet davutoğlu: (Kıbrıs ve AB konusunda) Sabrımızın sonu Türkiye'nin dar kulvara sokulmasıdır. Kimse sabrımızı test etmesin.
http://www.iyibilgi.com/haber.php?haber_id=191816
ahmet davutoğlu: (Tekel işçilerinin eyleminde yaşananlara yönelik yaptığı değerlendirmede)bu konuda gösterilen bir sabır söz konusu...
daha onlarca örnek var da bu kadarı kafi zannımca. (bkz: aramaktan yorulmak)
----
sabrımız taştı da ne oldu?
hala ab'ye giremedik!
kıbrıs'ta çözüm yok!
güney kıbrıs petrol aramasını yaptı!
esed hala suriye başında!
filistin konusunda israil'in tavrında bir değişme yok!
pkk lılar ellerinde silahlarla sınırı geçti!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar