bugün

asansörde yiyişen türbanlı

bu görüntülerden sonra (belki de) hayatı tehlikede olandır.

olmadı yazarlar yakışmadı!

nasıl ki bazılarının türban takmayan kadını "namussuz" olarak görmesini eleştiriyorsak
türbanlı ama uygunsuz bir pozisyonda görüntülenmiş kıza yönelik kampanyayı da eleştirmeliyiz.

bu görüntülerin yaynlanması sadece ahlaksızlık değil aynı zamanda suçtur.

bazıları "yapması ayıp olmuyor da konuşması mı ayıp oluyor?" ya da bunca zamandır "laiklere, kemalistlere, izmirlilere, başı açıklara demediklerini bırakmamışlardı. şimdi atın intikamı" diyebilir.
onlara cevabım: herkes kendinden mesuldür.
© copyright 2005 - 2026