sultanbeyli

"çin yemeği yiyebileceğimiz bir yer var mıdır?" deyu deyu dolanıyorum saatlerdir ortalıkta. öleceğim açlıktan genşler! bir yardım eli lütfen...

muhteşem bir muhit.
© copyright 2005 - 2026