ayıp

hos olmayan davranis. Ama bunun siniri ne? Ulan bos masa varken geldi benim masama oturdu. Izin verdim 5 dakka oturur gider diye. Siktir git basimdan. Kalk desem cok ayip olur mu? Karsimda oturuyor mal mal. Bi keyif yapicaktim icine etti resmen. Kalk git diyemeyen dilimi sikeyim.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026