hiwron

Ne isterse yazmakta ozgur. Onu bir kenara koyalim.

Ancak mikro milliyetcilikle bir yere gelemez hayatta.

En fazla birilerinin maşası olursun. Senin yaptigin cengaverliklerle birileri havuzlu evlerde yasar, mercedeslere biner; sen de yedigin copla dusunursun.

Onun disinda kurtlerin degil, aborjinlerin hakkini korusa ne farkeder?

Egemenler halki ve dusuncelerini siklemezler. Bu ulkuculer icin de gecerlidir, sosyalistler icin de gecerlidir, butun fraksiyonlar icin de.

Sozlukte "kurtler soyle, turkler boyle" geyigi yapmak birbirimizin kafasini utulemekten baska bir seye yaramaz kisacasi ama mutlu oldugunuz buysa yapin tabii. O da yapsin.

Bunda ne var ki?
© copyright 2005 - 2026