bugün

modern mesiah

arkadaşlığımızın üçüncü yılına girmeden önce kendisi hakkında geçen gün düşündüğüm şeyi yazmak isterim. "ekşi kafasında uludağ sözlük yazarı". buraya fazla olduğunu düşünmekle beraber ekşiyi övdüğümü hissettim.. sesi de çok yanıktır hannyyyy. *

edit: pis.. *
© copyright 2005 - 2026