bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması5
- içtim şarabı12
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- aşure yapan sözlük kızları6
- rakı sevmemek6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- yagmurcu3
- hayattaki şans seviyeniz4
- hesabı gizliye almak3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- her insanın bir cini olması5
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- anın görüntüsü20
- çok güzel ama manyak kadın7
- kemalist dünya24
- osurdum3
- kaşar5
- mustafa kemal atatürk7
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- barış alper yılmaz2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- true'nun çaylak olması16
- pkk lı doktorlar2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- muşlettin amca4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- gizem3
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- velvet28
basına yansıyan imralı tutanaklarının gerçek olup olmadığı konusunda akp tarafından tatmin edici açıklama gelmemesidir. laf kalabalığı ile soruları geçiştiriyorlar.
demirtaş "bizdeki notlara yakın" derken rte "biz açıklama yapmadıkça yalandır, iftiradır, asılsızdır" diyor.
olmadı sayın rte insan pazarlık yaptığı kişilere yalancı iftiracı der mi?
kardeşlik sürecini olumsuz etkilemesin sonra bu sözler?
------- alıntı --------
bdp'liler bizdeki notlara çok yakın derken akp içerik hakkında konuşmamakta ve konuyu kimin sızdırdığı hususunda yoğunlaştırarak kaçış yolu aramaktadır.
http://www.hurseda.net/Gu...-Degisikligine-Gitti.html
BDP Eşbaşkanı Selahattin Demirtaş: "Ancak bizim elimizdeki notlara benziyor. Ancak bire bir aynısı değil"
Kaynak : http://www.gazeteport.com...ra-benziyor#ixzz2MeeEJaXL
------- alıntı --------
02.03.2013 rte: Biz bir açıklama yapmadıkça teyit etmedikçe tüm söylentiler tüm dedikodular yalan iftira asılsızdır. Ortaya dökülen iddialar, terörün bitmesini istemeyen, çözüm istemeyen, Türkiye'nin büyümesini istemeyen bu evrelerin açık bir sabotajıdır Kim ne yazarsa yazsın son sözü millet söyler. Bu yeni süreç başladığı andan beri herkesin daha sorumlu davranması gerektiğini ifade ettim. Sabote ve tahriklere kapılmamasını defalarca söyledim. Biz bu süreçte konuşmuyor iş yapıyoruz. Sürecin hassasiyetini gözetelim. Son derece dikkatli ilerletiyoruz. Ama birileri bu süreci sabote etmek, engellemek için elinden geleni yapıyor. Onların nasıl bir hesabı varsa, Allah'ın da bir hesabı var. Biz en baştan ne dedik. Allah'ın izniyle bu yola çıktık
------- alıntı --------
rte: Dikkat ederseniz ben bu alanda çok konuşmak istemiyorum. Ama BDP'liler ellerine verilen notlarla ilgili hemen açıklama yaptılar, yapıyorlar. Ne derece doğru, ne derece sağlıklı bilemiyorum. Birşeyler olacaksa bu benim tek başıma elimi taşın altına uzatmamla olmayacaktır.
http://www.trtturk.com.tr...eter-ki-huzur-gelsin.html
------- alıntı --------
Başka bir gazetecinin 'Tutanaklar doğru mu?' yönündeki sorusu üzerine
AKP Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Ali Şahin: "Zaman her şeyin açık bir şekilde ortaya çıkmasını sağlar. Biraz sabır gerekir." karşılığını verdi.
Kaynak : http://www.haber3.com/ak-...815735h.htm#ixzz2MebfJjHl
------- alıntı --------
Erdoğan'ın Başdanışmanı Yalçın Akdoğan: "Süreç açısından yayınlanan metin yok hükmündedir."
http://www.dunya48.com/ya...e-tutanak-sessizligi.html
------- alıntı --------
hayır insanın aklına şu soru geliyor. madem tutanaklar yalan rte niye "batsın bu gazeletciliğin" diyecek kadar köpürdü?
Not: başlık; "akp nin imralı tutanaklarının gerçek oluğunu açıklayamaması" şeklinde olacaktı ama sınırlamaya takıldığımızdan biraz anlamsız da olsa böyle bir başlık atabildim.
demirtaş "bizdeki notlara yakın" derken rte "biz açıklama yapmadıkça yalandır, iftiradır, asılsızdır" diyor.
olmadı sayın rte insan pazarlık yaptığı kişilere yalancı iftiracı der mi?
kardeşlik sürecini olumsuz etkilemesin sonra bu sözler?
------- alıntı --------
bdp'liler bizdeki notlara çok yakın derken akp içerik hakkında konuşmamakta ve konuyu kimin sızdırdığı hususunda yoğunlaştırarak kaçış yolu aramaktadır.
http://www.hurseda.net/Gu...-Degisikligine-Gitti.html
BDP Eşbaşkanı Selahattin Demirtaş: "Ancak bizim elimizdeki notlara benziyor. Ancak bire bir aynısı değil"
Kaynak : http://www.gazeteport.com...ra-benziyor#ixzz2MeeEJaXL
------- alıntı --------
02.03.2013 rte: Biz bir açıklama yapmadıkça teyit etmedikçe tüm söylentiler tüm dedikodular yalan iftira asılsızdır. Ortaya dökülen iddialar, terörün bitmesini istemeyen, çözüm istemeyen, Türkiye'nin büyümesini istemeyen bu evrelerin açık bir sabotajıdır Kim ne yazarsa yazsın son sözü millet söyler. Bu yeni süreç başladığı andan beri herkesin daha sorumlu davranması gerektiğini ifade ettim. Sabote ve tahriklere kapılmamasını defalarca söyledim. Biz bu süreçte konuşmuyor iş yapıyoruz. Sürecin hassasiyetini gözetelim. Son derece dikkatli ilerletiyoruz. Ama birileri bu süreci sabote etmek, engellemek için elinden geleni yapıyor. Onların nasıl bir hesabı varsa, Allah'ın da bir hesabı var. Biz en baştan ne dedik. Allah'ın izniyle bu yola çıktık
------- alıntı --------
rte: Dikkat ederseniz ben bu alanda çok konuşmak istemiyorum. Ama BDP'liler ellerine verilen notlarla ilgili hemen açıklama yaptılar, yapıyorlar. Ne derece doğru, ne derece sağlıklı bilemiyorum. Birşeyler olacaksa bu benim tek başıma elimi taşın altına uzatmamla olmayacaktır.
http://www.trtturk.com.tr...eter-ki-huzur-gelsin.html
------- alıntı --------
Başka bir gazetecinin 'Tutanaklar doğru mu?' yönündeki sorusu üzerine
AKP Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Ali Şahin: "Zaman her şeyin açık bir şekilde ortaya çıkmasını sağlar. Biraz sabır gerekir." karşılığını verdi.
Kaynak : http://www.haber3.com/ak-...815735h.htm#ixzz2MebfJjHl
------- alıntı --------
Erdoğan'ın Başdanışmanı Yalçın Akdoğan: "Süreç açısından yayınlanan metin yok hükmündedir."
http://www.dunya48.com/ya...e-tutanak-sessizligi.html
------- alıntı --------
hayır insanın aklına şu soru geliyor. madem tutanaklar yalan rte niye "batsın bu gazeletciliğin" diyecek kadar köpürdü?
Not: başlık; "akp nin imralı tutanaklarının gerçek oluğunu açıklayamaması" şeklinde olacaktı ama sınırlamaya takıldığımızdan biraz anlamsız da olsa böyle bir başlık atabildim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar