bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması5
- içtim şarabı12
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- aşure yapan sözlük kızları6
- rakı sevmemek6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- yagmurcu3
- hayattaki şans seviyeniz4
- hesabı gizliye almak3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- her insanın bir cini olması5
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- anın görüntüsü20
- çok güzel ama manyak kadın7
- kemalist dünya24
- osurdum3
- kaşar5
- mustafa kemal atatürk7
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- barış alper yılmaz2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- true'nun çaylak olması16
- pkk lı doktorlar2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- muşlettin amca4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- gizem3
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- velvet28
özgür basının eleştirdiği yandaş basının alkış tuttuğu anlayıştır.
atatürk'ü, ismet paşa'yı, cumhuriyeti, askerleri, yargıyı, üniversiteleri, alevileri, milliyetçiliği karalamakta gayet özgürdür basın.
bunların haricinde fazla konuşmaması gerekir.
-------------------
kemerleri bağlayın uçuşa geçiyoruz.
-------------------
ne güzel de göz boyanılıyordu.
26.11.2010 V.Arınç: Bir demokrasinin tam anlamıyla işlediğinin en büyük kanıtlarından birisi o ülkenin bağımsız ve özgür bir şekilde işleyen medyasının varlığıdır. Medyayı yasaklarla, sansürlerle zapturapt altına almak ilkelliktir, bu bizim aklımızın ucundan bile geçmez.
http://hurarsiv.hurriyet..../ShowNew.aspx?id=16386966
21.09.2012
rte: "şimdi ifade özgürlüğünün zirvede olduğu bir dönemden geçiyoruz."
http://www.radikal.com.tr...1101102&CategoryID=78
--------------------
ama gerçekler her zaman propogandası yapılanlar değildir.
--------------------
- 01.12.2009
rte: "Köşe yazarları ne kadar az yazarsa ülkede o kadar huzur olur."
http://www.ntvmsnbc.com/id/25026757/
26.02.2010
rte: "napıyım köşe yazarı sahip çıkamıyorum diyemezsin bunun sorumlusu sensin. köşende yazı yazanın maaşını sen veriyorsun. yarın feryat etmeye hakkın yok."
http://www.haber7.com/hab...in-erken-secim-cevabi.php
15.03.2011
AKP milletvekili aday adayı: "Kesinlikle bizi karalayan haber yapma gazeten kapanır."
http://haber.kanald.com.t...skerlik-yaniti-15292.aspx
01.10.2011 rte: "terörü konuşmayarak gündemden düşürmeliyiz"
http://www.sivrikose.com/...?page=5&quicktabs_3=1
27.05.2012
- rte: "Köşe yazarlarını (akbabaları) tasmalarından biz kurtardık" (uludere'de yanlışlıkla (!) vurulan vatandaşlar sonrası) http://t24.com.tr/haber/e...anyasi-yurutuluyor/204918
02.07.2012
rte: "Bizim verdiğimiz teknik bilgilere dayalı değil, bizim verdiğimiz diplomatik bilgilere dayalı değil ama oradan bir gazeteden çıkan habere dayalı olarak yayın yapıyorlar. Diyorlar ki 'orada güvenilir kaynaklardan' kimmiş o kaynak? Eğer sen dürüstsen, samimiysen bu güvenilir kaynak kim açıkla. Mertlik bunu gerektirir, namertlik kapı arkasından dolaşmayı gerektirir. Demek ki bu gazete de mert değil namert bir yaklaşımla bunu yapıyor. Namerdin izinden gidenler de bu yayını yapıyor. Siz kimin yanındasınız? Kaç kere açıklama yaptık."
http://www.turktime.com/h...asina-Sert-Cikti-/183739/
02.10.2012
rte: "Mecbur muyuz gazeteleri davet etmeye" (cumhuriyet gazetesi ve bir dizi muhalif gazetenin akp kongresine alınmaması üzerine)
http://www.radikal.com.tr...1102492&CategoryID=78
02.03.2013 terörist başı ile pazarlıkların basına sızması üzerine. (imralı tutanakları)
rte: Bunlar sizin karşınıza dedikoduyla söylentiyle sabotajla provokasyonla medya operasyonuyla çıkıyor. işte bir gazete çıkmış, attığı başlıkla imralı'dan haberler veriyor. Her zaman söyledim bir kısım medya hiçbir zaman yanımızda olmadı diye. Devlet yönetmek başka bir şey, gazete yapmak başka bir şey. Eğer bu ülkeye, bu millete zerre kadar sevdanız varsa şu çözüm sürecine katkıda bulunmak istiyorsanız, böyle bir haberi atamazsınız, atmamanız gerekirdi
- Art niyetli haberlere dedikodula itibar etmeyin, söylentilere itibar etmeyin. Medya üzerinden yapılan karanlık operasyonlara, medya üzerinden kurulan tuzaklara itibar etmeyin.
- Eğer bu süreci birazcık deskteliyorsanız, birazcık bu konuda üzülüyorsanız o haberi yayınlamamanız gerekirdi. Bunlar attıkları manşetlerle köşe yazarları ile köşe yazarlığı yapıyorlarmış gazetecilik yapıyorlarmış... Batsın sizin gazeteciliğiniz... Eğer bu süreci kim baltalamaya çalışıyorsa o bemim de arkadaşlarımı da partimi de karşısına aldı demektir. Eğer her kim bu yola taş koyarsa biz o taşı kaldırırız atarız. Eğer birazcık içinizde bu ülkeye vatana sevginiz varsa bu iş taş koymazsınız.
- Biz bir açıklama yapmadıkça bütün söyleyenler dedikodudur iftiradır. Çözüm istemeyen Türkiye'nin büyümesini istemeyen çevrelerin sabotajıdır. Kim ne yazarsa ne dile getirirse getirsin son sözü millet söyler.Onların nasıl bir hesabı varsa Allah'ın da hesabı var.
http://www.sabah.com.tr/G...an-tutanaklara-sert-tepki
04.03.2013 tarihi itibarıyla ntv canlı yayın konuğu olan davutoğlu: "basına otosansür lazım"
05.03.2013 rte: Türkiye'nin aleyhine olacak bir yayın yapmak asla ve asla milli bir tavır değildir. Bir yandan her gelen hükümete çözüm konusunda baskı yapıyorlar, bir yandan da çözüm sürecini bugün olduğu gibi sabote etmeye çalışıyorlar.
http://www.haberturk.com/...inlamak-milli-tavir-degil
ve gerçekler
- 03.05.2012 "Türkiye, RSF'nin 179 ülkeden oluşan basın özgürlüğü listesinde ise yine gerilerde, 148. sırada yer alıyor.
http://www.bbc.co.uk/turk...20503_press_freedom.shtml
diğer yazılarım için
(bkz: the barz/#18577774)
edit: yeni örnekler ekleme
atatürk'ü, ismet paşa'yı, cumhuriyeti, askerleri, yargıyı, üniversiteleri, alevileri, milliyetçiliği karalamakta gayet özgürdür basın.
bunların haricinde fazla konuşmaması gerekir.
-------------------
kemerleri bağlayın uçuşa geçiyoruz.
-------------------
ne güzel de göz boyanılıyordu.
26.11.2010 V.Arınç: Bir demokrasinin tam anlamıyla işlediğinin en büyük kanıtlarından birisi o ülkenin bağımsız ve özgür bir şekilde işleyen medyasının varlığıdır. Medyayı yasaklarla, sansürlerle zapturapt altına almak ilkelliktir, bu bizim aklımızın ucundan bile geçmez.
http://hurarsiv.hurriyet..../ShowNew.aspx?id=16386966
21.09.2012
rte: "şimdi ifade özgürlüğünün zirvede olduğu bir dönemden geçiyoruz."
http://www.radikal.com.tr...1101102&CategoryID=78
--------------------
ama gerçekler her zaman propogandası yapılanlar değildir.
--------------------
- 01.12.2009
rte: "Köşe yazarları ne kadar az yazarsa ülkede o kadar huzur olur."
http://www.ntvmsnbc.com/id/25026757/
26.02.2010
rte: "napıyım köşe yazarı sahip çıkamıyorum diyemezsin bunun sorumlusu sensin. köşende yazı yazanın maaşını sen veriyorsun. yarın feryat etmeye hakkın yok."
http://www.haber7.com/hab...in-erken-secim-cevabi.php
15.03.2011
AKP milletvekili aday adayı: "Kesinlikle bizi karalayan haber yapma gazeten kapanır."
http://haber.kanald.com.t...skerlik-yaniti-15292.aspx
01.10.2011 rte: "terörü konuşmayarak gündemden düşürmeliyiz"
http://www.sivrikose.com/...?page=5&quicktabs_3=1
27.05.2012
- rte: "Köşe yazarlarını (akbabaları) tasmalarından biz kurtardık" (uludere'de yanlışlıkla (!) vurulan vatandaşlar sonrası) http://t24.com.tr/haber/e...anyasi-yurutuluyor/204918
02.07.2012
rte: "Bizim verdiğimiz teknik bilgilere dayalı değil, bizim verdiğimiz diplomatik bilgilere dayalı değil ama oradan bir gazeteden çıkan habere dayalı olarak yayın yapıyorlar. Diyorlar ki 'orada güvenilir kaynaklardan' kimmiş o kaynak? Eğer sen dürüstsen, samimiysen bu güvenilir kaynak kim açıkla. Mertlik bunu gerektirir, namertlik kapı arkasından dolaşmayı gerektirir. Demek ki bu gazete de mert değil namert bir yaklaşımla bunu yapıyor. Namerdin izinden gidenler de bu yayını yapıyor. Siz kimin yanındasınız? Kaç kere açıklama yaptık."
http://www.turktime.com/h...asina-Sert-Cikti-/183739/
02.10.2012
rte: "Mecbur muyuz gazeteleri davet etmeye" (cumhuriyet gazetesi ve bir dizi muhalif gazetenin akp kongresine alınmaması üzerine)
http://www.radikal.com.tr...1102492&CategoryID=78
02.03.2013 terörist başı ile pazarlıkların basına sızması üzerine. (imralı tutanakları)
rte: Bunlar sizin karşınıza dedikoduyla söylentiyle sabotajla provokasyonla medya operasyonuyla çıkıyor. işte bir gazete çıkmış, attığı başlıkla imralı'dan haberler veriyor. Her zaman söyledim bir kısım medya hiçbir zaman yanımızda olmadı diye. Devlet yönetmek başka bir şey, gazete yapmak başka bir şey. Eğer bu ülkeye, bu millete zerre kadar sevdanız varsa şu çözüm sürecine katkıda bulunmak istiyorsanız, böyle bir haberi atamazsınız, atmamanız gerekirdi
- Art niyetli haberlere dedikodula itibar etmeyin, söylentilere itibar etmeyin. Medya üzerinden yapılan karanlık operasyonlara, medya üzerinden kurulan tuzaklara itibar etmeyin.
- Eğer bu süreci birazcık deskteliyorsanız, birazcık bu konuda üzülüyorsanız o haberi yayınlamamanız gerekirdi. Bunlar attıkları manşetlerle köşe yazarları ile köşe yazarlığı yapıyorlarmış gazetecilik yapıyorlarmış... Batsın sizin gazeteciliğiniz... Eğer bu süreci kim baltalamaya çalışıyorsa o bemim de arkadaşlarımı da partimi de karşısına aldı demektir. Eğer her kim bu yola taş koyarsa biz o taşı kaldırırız atarız. Eğer birazcık içinizde bu ülkeye vatana sevginiz varsa bu iş taş koymazsınız.
- Biz bir açıklama yapmadıkça bütün söyleyenler dedikodudur iftiradır. Çözüm istemeyen Türkiye'nin büyümesini istemeyen çevrelerin sabotajıdır. Kim ne yazarsa ne dile getirirse getirsin son sözü millet söyler.Onların nasıl bir hesabı varsa Allah'ın da hesabı var.
http://www.sabah.com.tr/G...an-tutanaklara-sert-tepki
04.03.2013 tarihi itibarıyla ntv canlı yayın konuğu olan davutoğlu: "basına otosansür lazım"
05.03.2013 rte: Türkiye'nin aleyhine olacak bir yayın yapmak asla ve asla milli bir tavır değildir. Bir yandan her gelen hükümete çözüm konusunda baskı yapıyorlar, bir yandan da çözüm sürecini bugün olduğu gibi sabote etmeye çalışıyorlar.
http://www.haberturk.com/...inlamak-milli-tavir-degil
ve gerçekler
- 03.05.2012 "Türkiye, RSF'nin 179 ülkeden oluşan basın özgürlüğü listesinde ise yine gerilerde, 148. sırada yer alıyor.
http://www.bbc.co.uk/turk...20503_press_freedom.shtml
diğer yazılarım için
(bkz: the barz/#18577774)
edit: yeni örnekler ekleme
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar