öcalanın önemli bir aktör olduğunu kabul etmeliyiz

"ben de olsam dağa çıkardım" diyen birinden beklenen açıklama.
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/22173984.asp

aslında bu açıklamayı yapmış olması malumun ilanından başka birşey değil.

bu yapılması gereken ilk açıklamaydı. ikinci açıklama ise öcalan'ın katkılarının sebepsiz yere olmadığıdır.

(bkz: kamuoyu oluşturma/#18666629) burada sormuştum "hidayete mi erdi bu öcalan? allah rızası için mi yapacak bu iyiliği?" diye.

tabi ki değil! ne alındığı belli. ne verildiğini ise birkaç yıl sonra anlayacağız. (bkz: abdullah öcalan ın milletvekili olması/#18466768)

Bence;

akp başkanlık sistemi karşılığında yerel yönetimlere özerklik ve apo'ya özgürlük vaat ediyor.

yerel yönetimlerin özerkliği ve apo'nun özgürlüğü akp'nin, başkanlık sistemi ise bdp'nin umrunda değil.

V Arınç: öcalan'ın önemli bir aktör olduğunu kabul etmemiz lazım.
http://www.haberturk.com/...ili-agizdan-flas-aciklama
© copyright 2005 - 2026