bugün

devlet sikiş evleri

(bkz: ne diyem candy shop mı diyem)

hatırlarım bir video vardı, bir üniversitenin öğrencileri kız ile erkeklerin yurtları ayrıldı diye feveran ediyordu.

--spoiler--
erişemiyoruz, sevişemiyoruz öhüüü :(
--spoiler--

diye.
destekliyorum, var olsun. zaten üniversitenin amacı herkesi milli etmektir. bilim değil. *
© copyright 2005 - 2026