bugün

behzat ç.

etkisinde kalıyorum iyi ki cuma akşamı yayınlanmaktadır. 1. ve 2. sezon bölümlerinden hergün en az 1 bölüm izlemekteyim cuma akşamı yayınlanmasının önemi kalmıyor durumda neyse en sonunda dizinin ağzına sıçmaya başardılar neydi o 20'li 30'lu bölümler hepsi flim tadında.
© copyright 2005 - 2026