bugün

ana johnsson

kendisi güzel, sesi güzel, şarkıları güzel ama live performansı berbat şarkıcı.
sesini kullanmayı zerre kadar bilmiyor.
ama şarkıları çok güzel hakkaten.
(bkz: coz i can)
(bkz: dont cry for pain)
(bkz: faith)
(bkz: we are)
(bkz: life)
© copyright 2005 - 2026