bugün

ankara

eskiden ulus'ta alışveriş yapıp, gençlik parkında eğlenip, buluşmaları heykelin önünde yapıp, halden simit yediğim şehirken, şimdilerde kızılay'ı in bellediğim, avmlerde eğlenip, ykm'nin dost kitapevi'nin önünde buluşmalarımı gerçekleştirdiğim, dönerden aşağısını kabul etmediğim şehir.

ya ankara değişti ya ben.

vesselam...
© copyright 2005 - 2026