bugün

ankara

hala sınırları içersinde ikamet etmekte olmakla birlikte gıyabında ne zaman yorum yapacak olsam 'ne biçim di mi? ne güzel ama.. tuhaf böyle. soğuk ama sıcacık be.. yani valla işte..' gibi cümleler sarfettiğim şehirdir aynı zamanda.
© copyright 2005 - 2026