bugün

29 haziran 2013 istanbul hi voltage festivali

Geçen seneki Megadeth ve Trivium konserleri harikaydı. Beklediğim 2 gruptu ikisi de, umarım bu sene de güzel bi folk veya progresif metal günü yaparlar. şöyle bi iskandinav kuşağı gelse fena mı olur? Ensiferum, korpiklaani gelse fena mı olur?
© copyright 2005 - 2026