bugün

kayseray

pazar günleri binilmemesi gereken toplu taşıma aracıdır. hem az gelir hem tıkış tıkış olur.

mis gibi otobüs var abi. her yere de gidiyor. binmeyin siz.
© copyright 2005 - 2026