bugün

go mongo

suadiyedekinde suyun 3 tl, 33 lük biranın ise 10,5 tl olduğu kazık mekan. kazıklığından sözlükte bahsederler diye umuyordum ama herkes yediği kazıktan memnun kalmış anlaşılan. afiyet olsun ne diyelim.*
© copyright 2005 - 2026