bugün
- true'nun çaylak olması15
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet4
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- kadir inanır14
- velvet28
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 2026 dünya kupası27
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- futbol21
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- kendi kendine gülmek3
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- 20102
- anın görüntüsü17
- üniversitelerin gereksiz olması12
- israil2
- yazarların iyi olduğu konular9
- kemalist dünya19
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- özlü sözler5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- 27 haziran 20262
- seri gizli artı oy veren melek7
- erleg han ile revani yemek3
- 26 haziran 20266
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- yürüyüş flörtü3
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ırak2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- galatasaray lobisi11
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
dizi ile ilgili söylemek istediğim iki tane şey var. birincisi ezgi eyüboğlu denilen kızımız muhteşem yüzyılda burak özçivitle ya da nam-ı diğer malkoçoğluyla sarayda haşır neşir, gizli gizli buluşmalar, öpüşmelerden sonra burada can sipahi ismindeki arkadaşa kalmıştır. can alınma ama kız ablan gibi duruyo. o da zorlamışlar yani küçük göstermek için kızı. biliyorum aynı yaştasınız ama ablan gibi duruyo yapacak bir şey yok. ikincisi bu can kardeşimiz yıldız masalında da böyle fakir bi karakteri canlandırıyodu. böyle sürekli zenginlerle burdaki gibi çatışma içindeydi. neden hep böyle denk geldiğini anlamış değilim, halbuki çocukta zengin çocuğu tipi var. evet yıldız masalının bazı bölümlerini izlemişliğim vardır nora gibi bir güzellik vardı dizide.
her neyse gerçekçilik açısından bi gram ilerleyememiş türk dizilerinden biri daha. kadro güzel, mekanlar iyi, emek harcanmış ama olaylar basit kalıyor. ya arkadaşım hangi akla hizmetle yılların tecrübesi, o çakal abimiz berenin oyununa gelip yatırımcıları üzerinden büyük oynayıp kendi ipini çekiyor vallahi pes yani. beren kızımızın bi klavyeye bakışta kullanıcı şifresi okuyabilme yeteneğide varmış. vay anasını sayın seyirciler! bir de girmediği yer yok kızımızın. hırsızlar ders alsınlar çok önemli bir şirkete nasıl sızılır, otelde düşmanınızı nasıl zehirlersiniz kızımız hepsinde başarılı. ya bi siktirin gidin. hele nejat işler çok sıradan. yazık oluyor. tekne ev arasında gidip geliyor garibim. zafer algöz yine başarılı. adamda bi kere zengin, holding yöneten, boğaza karşı oturcak böyle bi tip yok ama rolünün hakkını veriyor. helal olsun valla. gelelim o köpek 25 yıldır ölmemiş değil mi? nejat işler çocukluk aşkını bekliyormuş. ulan yaşlılıktan öleceksin ne çocukluk aşkıymış. vallahi böyle çocukluk aşkları hiç inandırıcı gelmiyor. hatırası vardır ama sanki amına koyim leyle ile mecnun değil bunlar tekneye ismini vermiş. ulan rahmetli ananın adını verseydin nejat tey allam. son olarakta sevmesede eskiden bok yedikleri arkadaşları haberlere çıkmış, beren viskisini yudumlayıp adamın resminde kafasını çarpılıyor, siz aranızda konuşmuyorsunuz şahika bu konuyu. vallahi pes ne rahatlık varmış. vallahi bitiyor son, bu berenin resmini çizdiği iki kişi birbirini tanıyor olsa gerek aynı yerde çalışıyorlardı. ee artık anlarlar heralde berende bi numara olduğunu bu iş fazla uzarsa boku çıkar.
her neyse gerçekçilik açısından bi gram ilerleyememiş türk dizilerinden biri daha. kadro güzel, mekanlar iyi, emek harcanmış ama olaylar basit kalıyor. ya arkadaşım hangi akla hizmetle yılların tecrübesi, o çakal abimiz berenin oyununa gelip yatırımcıları üzerinden büyük oynayıp kendi ipini çekiyor vallahi pes yani. beren kızımızın bi klavyeye bakışta kullanıcı şifresi okuyabilme yeteneğide varmış. vay anasını sayın seyirciler! bir de girmediği yer yok kızımızın. hırsızlar ders alsınlar çok önemli bir şirkete nasıl sızılır, otelde düşmanınızı nasıl zehirlersiniz kızımız hepsinde başarılı. ya bi siktirin gidin. hele nejat işler çok sıradan. yazık oluyor. tekne ev arasında gidip geliyor garibim. zafer algöz yine başarılı. adamda bi kere zengin, holding yöneten, boğaza karşı oturcak böyle bi tip yok ama rolünün hakkını veriyor. helal olsun valla. gelelim o köpek 25 yıldır ölmemiş değil mi? nejat işler çocukluk aşkını bekliyormuş. ulan yaşlılıktan öleceksin ne çocukluk aşkıymış. vallahi böyle çocukluk aşkları hiç inandırıcı gelmiyor. hatırası vardır ama sanki amına koyim leyle ile mecnun değil bunlar tekneye ismini vermiş. ulan rahmetli ananın adını verseydin nejat tey allam. son olarakta sevmesede eskiden bok yedikleri arkadaşları haberlere çıkmış, beren viskisini yudumlayıp adamın resminde kafasını çarpılıyor, siz aranızda konuşmuyorsunuz şahika bu konuyu. vallahi pes ne rahatlık varmış. vallahi bitiyor son, bu berenin resmini çizdiği iki kişi birbirini tanıyor olsa gerek aynı yerde çalışıyorlardı. ee artık anlarlar heralde berende bi numara olduğunu bu iş fazla uzarsa boku çıkar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar