bir hıristiyan geleneği olarak yılbaşı kutlaması

Kim ne dersin kesinlikle yanlış düşünce. Yeni yıla girildiği için kutluyoruz. Hristiyanlıkla bağdaştırılması saçma. Yobaz olmayalım.
© copyright 2005 - 2026