iki erkek arasında kalmak

hoşlanınca ve duygusal bir bağa girince araya; çok boktan oluyor kafası karışıyor insanın.
rüyalardaki aşk; en harika aşklar en iyi arkadaşlıktan çıkar bence. evliliklerde öyledir. en azından seçimim böyle olurdu ama tek biriyle tabi kide, diğerini görmeyi imkansızlaştırma yemini.
gecelik bir şey olunca; ya fazla yeterli yada yetersiz olduğunu hissedersin (genelde fazla yeterli ve sarhoşsundur).
arkadaşça; iyidir, güzeldir. kıskanıldığını hissedersin. mutlu olursun.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026