bugün

nokia 5228

nokiaya aşık olma nedenim. iphoneye değişmem o derece severim kendisini. 2 mp kamerası olmasına rağmen harika bir görüntü kalitesi vardır. Şahane ses kaydı yapar. interneti hızlıdır. Çok şıktır. Programların neredeyse hepsini sorunsuz çalıştıran,1 yıldır hiç sorun çıkarmamış olan telefonum. Nokia forever

Edit: samsungtan nefret ediyorum evet
© copyright 2005 - 2026