bugün

roberto hilbert

kendini yere attı diye çoluğa çocuğa laf anlatmaya lüzum yok. herif hala renkli takım tutmaktan bahsediyor.

siktir git juventus'la maç yap o zaman, dalyarak.

edit: quaresma konusuna kimsenin girmeye götü yemiyor. hani erkektiniz lan noldu?
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026