bugün

sinemam1986

kahve içersen uyuyamazsın diye söylemiştim,
ama uykun gelmeye devam eder.
şimdi bu yazar da tutmuş tomla ahmet hocayı kıyaslıyor. ayıp ama.
hem ben kahve de içmedim. ama yıkılmadım ayaktayım. *
© copyright 2005 - 2026