bugün
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- chp'deki değişimciler3
- yürüyüş partisi6
- ismet gurbuz 20245
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar13
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ibne penis nah2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- ipkis2
- düşük iq belirtileri4
- gönüllü esaret paradoksu2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- beyaz otomobil satın almak14
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı2
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- zaman gazetesi2
- house of the dragon2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- makarna süzmek5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- ayağında terlikle ülke yönetmek3
- bugün de meme atan olmaması13
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- tgrt3
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- james deen2
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- anın görüntüsü15
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- kaya çilingiroğlu2
- gecenin şarkısı3
- iş kadını yazarlar6
- yazma diyince yazmayan erkek4
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
mahlasını bilmiyorum ama varlığı kesindir efendim. işi gücü sözlükteki pkklıları savunup kayırmak olan moderatör, onlar hakkında olumsuz bir şey yazdığınızda kıçından format uydurup sizin yazdıklarınızı silerken, pkklıların sizin tüm değerlerinize sövme lüksü vardır. cevap verdiğinizde ise yine siz suçlu olursunuz.
--spoiler--
hayatin sillesini yemis adam
pkklı. onlar için yaptığım tüm tanımlamalar bu canlı türü için de geçerli.
bazen yazdıklarına bakıp, tiksiniyorum kendisinden. varoşluk, eziklik akıyor entrylerinden. tam bir loser, yazık diyemeyeceğim, soykırıma uğrasalar dahi üzülmem bu güruh için.
--spoiler--
lütfen biri bana söyleyebilir mi bu entrynin neresinde ağır argo ve küfür var? ağır derecede argo ve küfür içerdiği için bu entry siliniyor ama, söz konusu vatandaşın ne türk milletine ettiği hakaretler, ne de şahıslara ettiği hakaretler silinmiyor. şimdi zeka küpleri çıkıp da demeyin sakın adamı çaylak etmişler daha ne yapsınlar diye. bakın kendisine ezik, varoş, loser demenin ağır derecede hakaret argo küfür olduğu barzo başkalarına neler demiş:
--spoiler--
rahat ol konya ya geldiğimde sana esas sorospuyu tanıtacağım inşallah. en yakınındaki kadının gerçek yüzünü bilmiyor olabilirsin bu senin suçun değil, sayın çip kurusu.
not: ahahahah çip kurusu yazıp ne kadar eğlendim anlatamam. senin eğlence anlayışına şok a gire yim ben.
(hayatin sillesini yemis adam, 06.12.2012 00:31)
--spoiler--
--spoiler--
kendi nickaltına yorum yazan ezik yaşam bayanı ifrazatı. zamanında konya ya beklerim demiş şimdi biranda sakarya da olduğunu söyleyen zavallı korkak. evet doğru, hayat sözlük gibi değil keserler o kalça kemiğini inceltirler yakalarlarsa. ömerçip, haydi ikile.
edit: buarada hangi bir buçuk yıl lan. bir buçuk yıl önce sen daha vitamindin bende.
(hayatin sillesini yemis adam, 06.12.2012 00:41 ~ 00:42)
--spoiler--
--spoiler--
"ip nden bulacam seni mahkemeye vereceğim diyen" montaj yaptığım evin çocuğu kimdi acaba" diye sorulması gereken yazar. hafızasını yoklaması lazım da olmayan şeyin nesini yoklayacak yazık. ben "ip den bulacağım" demedim ki ayrıca, sakarya ya yolum düşerse senin ağzınla yüzünün yerini değiştirmeye geleceğim diyorum. şuan işimi gücümü bırakıp da sıçtığı bok denize gitmemiş klavye delikanlılarıyla uğraşamam şuan en fazla 1-2 buradan cevap veririm, sonra karşımdaki kafasının içi hava dolu olan zat-ı muhterem anlamayınca "..tret çoluk çocuğu" der giderim. he ama sakarya ya yolum düşerse test etmek isterim gündelik hayatta da klavye başındaki gibi cesur musun diye.
not: şimdi ağlayarak moderasyona şikayet edecek.
(hayatin sillesini yemis adam, 06.12.2012 00:51)
--spoiler--
bu adamın neden böyle korunup kollandığını sahiden anlamıyorum. yazdıklarının %99 u milli değerlerimize hakaret ve pkkya destek içerikli. ya moderatörlerden birinin fake hesabı kendisi, ya da sahiden moderatörler arasında da barzolar var.
şimdi gönül rahatlığıyla çaylak yapabilirsin tek kaşlı mod.
--spoiler--
hayatin sillesini yemis adam
pkklı. onlar için yaptığım tüm tanımlamalar bu canlı türü için de geçerli.
bazen yazdıklarına bakıp, tiksiniyorum kendisinden. varoşluk, eziklik akıyor entrylerinden. tam bir loser, yazık diyemeyeceğim, soykırıma uğrasalar dahi üzülmem bu güruh için.
--spoiler--
lütfen biri bana söyleyebilir mi bu entrynin neresinde ağır argo ve küfür var? ağır derecede argo ve küfür içerdiği için bu entry siliniyor ama, söz konusu vatandaşın ne türk milletine ettiği hakaretler, ne de şahıslara ettiği hakaretler silinmiyor. şimdi zeka küpleri çıkıp da demeyin sakın adamı çaylak etmişler daha ne yapsınlar diye. bakın kendisine ezik, varoş, loser demenin ağır derecede hakaret argo küfür olduğu barzo başkalarına neler demiş:
--spoiler--
rahat ol konya ya geldiğimde sana esas sorospuyu tanıtacağım inşallah. en yakınındaki kadının gerçek yüzünü bilmiyor olabilirsin bu senin suçun değil, sayın çip kurusu.
not: ahahahah çip kurusu yazıp ne kadar eğlendim anlatamam. senin eğlence anlayışına şok a gire yim ben.
(hayatin sillesini yemis adam, 06.12.2012 00:31)
--spoiler--
--spoiler--
kendi nickaltına yorum yazan ezik yaşam bayanı ifrazatı. zamanında konya ya beklerim demiş şimdi biranda sakarya da olduğunu söyleyen zavallı korkak. evet doğru, hayat sözlük gibi değil keserler o kalça kemiğini inceltirler yakalarlarsa. ömerçip, haydi ikile.
edit: buarada hangi bir buçuk yıl lan. bir buçuk yıl önce sen daha vitamindin bende.
(hayatin sillesini yemis adam, 06.12.2012 00:41 ~ 00:42)
--spoiler--
--spoiler--
"ip nden bulacam seni mahkemeye vereceğim diyen" montaj yaptığım evin çocuğu kimdi acaba" diye sorulması gereken yazar. hafızasını yoklaması lazım da olmayan şeyin nesini yoklayacak yazık. ben "ip den bulacağım" demedim ki ayrıca, sakarya ya yolum düşerse senin ağzınla yüzünün yerini değiştirmeye geleceğim diyorum. şuan işimi gücümü bırakıp da sıçtığı bok denize gitmemiş klavye delikanlılarıyla uğraşamam şuan en fazla 1-2 buradan cevap veririm, sonra karşımdaki kafasının içi hava dolu olan zat-ı muhterem anlamayınca "..tret çoluk çocuğu" der giderim. he ama sakarya ya yolum düşerse test etmek isterim gündelik hayatta da klavye başındaki gibi cesur musun diye.
not: şimdi ağlayarak moderasyona şikayet edecek.
(hayatin sillesini yemis adam, 06.12.2012 00:51)
--spoiler--
bu adamın neden böyle korunup kollandığını sahiden anlamıyorum. yazdıklarının %99 u milli değerlerimize hakaret ve pkkya destek içerikli. ya moderatörlerden birinin fake hesabı kendisi, ya da sahiden moderatörler arasında da barzolar var.
şimdi gönül rahatlığıyla çaylak yapabilirsin tek kaşlı mod.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar