bugün
- futbol32
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- herkesle iyi anlaşan insan18
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- yugoslavya kızları4
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- mor semsiyeli yabanci5
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- hayatını kaybetmek3
- iş hayatı3
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- angie abdalla2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- durduk yere ağlamak3
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- deniz baykal7
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- günün şiiri8
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- göte giren şemsiye4
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- arkadaşlar beni sevin2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- king is back3
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- ciguli kral7
- frt2
- kadir inanır'ın vefatı7
- kitap alıntıları2
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- saraca finch house7
- japonya8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- deniz göktaş5
- kolombiya6
2 yıllık fluence kullanıcısı olarak hakkında çok şey söyleyebileceğim araçtır kendisi.
Genel olarak yalıtımı iyidir, içeriye fazla ses almaz,
Bu büyüklükteki bir araç için oldukça rahat bir kullanımı vardır, çok iyi manevra yapar bazen ben buraya nasıl parkettim diye kendiniz bile şaşırırsınız,
Gördüğüm en geniş bagaja sahiptir, sıradan bir aile onun içini nasıl doldurabilir bilemiyorum,
içi çok geniştir, arka koltuğa bir gelin rahat rahat oturur (gelin arabası olmuştur bir kaç kez),
yol tutuşu genel olarak iyidir, arka tasarımına rağmen herhangi bir virajda atma ya da savrulma yapmadı.
Bu açılardan bakıldığında iyidir, keyiflidir. Eğer aracınızda lüks paket varsa farlar otomatik yanar, silecekler otomatik çalışır arka camlarda perde vardır vs.
Öte yandan bariz renault işçilik ve malzeme hataları çok kolay göze çarpar,
Emniyet kemeri yuvasından gelen gıcırtı adamı deli eder. Servise götürürsün yalıtımını güçlendirdik derler, ama sorun zaten yalıtımında değildir,
1.6 105 Bg bu kasa için yeterli değildir. araçta 4 kişi varken klimayı açtığınızda ciddi bir performans kaybı görürsünüz. Hafif eğimli bir yokuşta bayılır ve sağ şeride geçirtir. Klima kapanınca düzelir,
Bagaj geniştir ama kapak içi tasarımı olmamıştır, kapanırken içeride yüksek birşey varsa çarpar ve kapanmaz,
symbolde karşılaştığım kaloriferin çok çabuk koku yapması durumu bu araçta da vardır (aracım 20 bin bakımından yeni çıktı)
Şehir içinde benzine para yetiştiremezsiniz ama normal bir kullanımla şehir dışı için yakıt tüketimi benzinli bir araç için kabul edilebilir seviyededir (yaklaşık 6,6-6,7 litre /100km)
Genel olarak baktığınızda kabul edilebilir bir araçtır ama sıfırını alacaksanız ve aynı fiyata ikinci el temiz bir jetta bulmuşsanız, jettayı kaçırmayın derim.
Genel olarak yalıtımı iyidir, içeriye fazla ses almaz,
Bu büyüklükteki bir araç için oldukça rahat bir kullanımı vardır, çok iyi manevra yapar bazen ben buraya nasıl parkettim diye kendiniz bile şaşırırsınız,
Gördüğüm en geniş bagaja sahiptir, sıradan bir aile onun içini nasıl doldurabilir bilemiyorum,
içi çok geniştir, arka koltuğa bir gelin rahat rahat oturur (gelin arabası olmuştur bir kaç kez),
yol tutuşu genel olarak iyidir, arka tasarımına rağmen herhangi bir virajda atma ya da savrulma yapmadı.
Bu açılardan bakıldığında iyidir, keyiflidir. Eğer aracınızda lüks paket varsa farlar otomatik yanar, silecekler otomatik çalışır arka camlarda perde vardır vs.
Öte yandan bariz renault işçilik ve malzeme hataları çok kolay göze çarpar,
Emniyet kemeri yuvasından gelen gıcırtı adamı deli eder. Servise götürürsün yalıtımını güçlendirdik derler, ama sorun zaten yalıtımında değildir,
1.6 105 Bg bu kasa için yeterli değildir. araçta 4 kişi varken klimayı açtığınızda ciddi bir performans kaybı görürsünüz. Hafif eğimli bir yokuşta bayılır ve sağ şeride geçirtir. Klima kapanınca düzelir,
Bagaj geniştir ama kapak içi tasarımı olmamıştır, kapanırken içeride yüksek birşey varsa çarpar ve kapanmaz,
symbolde karşılaştığım kaloriferin çok çabuk koku yapması durumu bu araçta da vardır (aracım 20 bin bakımından yeni çıktı)
Şehir içinde benzine para yetiştiremezsiniz ama normal bir kullanımla şehir dışı için yakıt tüketimi benzinli bir araç için kabul edilebilir seviyededir (yaklaşık 6,6-6,7 litre /100km)
Genel olarak baktığınızda kabul edilebilir bir araçtır ama sıfırını alacaksanız ve aynı fiyata ikinci el temiz bir jetta bulmuşsanız, jettayı kaçırmayın derim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar