ilerde solda

kendi halinde takılan yazardır. nitekim çok eksi oy vermişimdir. neden; çünkü suya sabuna dokunmayan, sözde liberalleri sevmem. aslında çok iyi 'sakinim' taklidi yapıyor orası ayrı tabi...
© copyright 2005 - 2026