bugün

tokat tkp

bir tokatlı olarak açılmasına sevindim, uğurlu ola! yalnız yok önünden geçilmesin yok şerbetsiz dolaşılmasın bunlar çirkindir!
edit: yanlıştan dönülmesi demokrasi adına güzeldir.
© copyright 2005 - 2026