bugün

nosekeni

4. bölüme gelindiğinde yazı biraz daha keyifli ve okunulur hale geliyor. evet sürükleyici bir yazı.
--spoiler--
bu arada adalson elita ya kayar aha bunu da burya yazıyorum ha. demedi demeyin.
--spoiler--
© copyright 2005 - 2026