bugün

summertime sadness

her mevsim melankolik olabilir insan. bu şarkı da ispatı. bir bakıma yaz mevsimini sevmeyenler için del rey'in jesti. sözlerini türkçe yazalım da tam olsun.

Gitmeden önce beni iyice öp
Yaz üzüntüsü
Sadece bilmeni istedim
En iyi olduğunu bebeğim

Bu gece kırmızı elbisemi giydim
Karanlıkta, solgun ay ışığında dans ettim
Saçlarımı büyük bir güzellik kraliçesi stilinde topladım
Yüksek topuklu ayakkabılar, canlı hissediyorum

Oh, tanrım, bunu havada hissediyorum
Telefon telleri üstündeki bir tuzak gibi cızırtılı
Tatlım ateşteyim, bunu her yerde hissediyorum
Artık hiçbir şey beni korkutamıyor

Gitmeden önce beni iyice öp
Yaz üzüntüsü
Sadece bilmeni istedim
En iyi olduğunu bebeğim

Bu yaz üzüntüsüne sahibim
Yaz üzüntüsü
Bu yaz üzüntüsüne sahibim
Oh, oh oh

Bu gece heyecanlı hissediyorum
Sahil boyunca geziniyorum
Benim iyi tarafımdan kötü tarafımı kaptın bebeğim
Biliyorum eğer gidersem, bu gece mutlu öleceğim

Oh, tanrım, bunu havada hissediyorum
Telefon telleri üstündeki bir tuzak gibi cızırtılı
Tatlım ateşteyim, bunu her yerde hissediyorum
Artık hiçbir şey beni korkutamıyor

Gitmeden önce beni iyice öp
Yaz üzüntüsü
Sadece bilmeni istedim
En iyi olduğunu bebeğim

Bu yaz üzüntüsüne sahibim
Yaz üzüntüsü
Bu yaz üzüntüsüne sahibim
Oh, oh oh

Bence seni sonsuza kadar özleyeceğim
Yıldızların sabahları güneşi özlemesi gibi
Geç olması hiç olmamasından iyidir

Bu yaz üzüntüsüne sahibim
Yaz üzüntüsü
Bu yaz üzüntüsüne sahibim
Oh, oh oh

Gitmeden önce beni iyice öp
Yaz üzüntüsü
Sadece bilmeni istedim
En iyi olduğunu bebeğim

Bu yaz üzüntüsüne sahibim
Yaz üzüntüsü
Bu yaz üzüntüsüne sahibim
Oh, oh oh
© copyright 2005 - 2026