bugün

oh land

ya kocaman sözlükte oh land adına girilen 17 entrycikmi var? bak biri de yine benimmiş...

bu; mutluluk şarkısı : http://www.youtube.com/wa...mp;v=lWRi7gDYjVY&NR=1

bu; kocaman bir asiyim, ağlıyorum şarkısı : https://www.youtube.com/watch?v=peYSh1ojov8

bu da böyle ayrılıklı üzüntülü şarkısı : http://www.youtube.com/watch?v=V4wHMORwlHY

bu beni mutlu eden bi şarkısı : http://www.youtube.com/watch?v=gHu-2jeoGoc

edit: kalp kalbe karşı derler bakin oda bizden bahsetmiş, canim ya.

http://www.facebook.com/O...sic/posts/498798056811844
© copyright 2005 - 2026