bugün

başbakan eve gelse verilecek ilk tepki

-başbakan bizim evde,
-ne koyim?
-çay

vee..

tabiiki çay dışarıdan gelir kendi elemanlarınca demlenir, afiyetle içilir. masrafsız adam ..
© copyright 2005 - 2026