isbn

böyle tanımlayamadığım çocuklar vardır, güzel gitar çalar. ama sen hadi çal dediğinde , yok " ben iyi çalamıyorum " , yok " ımır kımır " edip mıymıylanırlar... şımarık işte..

bi de böyle yazarlar var... iyi yazarsın dersin , " yok ben iyi yazamıyorum " der...

yahu bırak kendince okuyan versin kararı..

ben iyi yazar derim , öteki beğenmez...

brcyzdm hiçbir etki altında kalmadan isbn yi en iyi yazarlardan buluyor , sanane?
© copyright 2005 - 2026