bugün

hodejegerne

2011 norveç yapımı film.

filmi alırken şüphem vardı ön yargılı yaklaşmıştım hatta ilk 5 dk böyle devam etmişti film ilerledikçe son zamanlarda izlediğim ve içine düştüğüm etrafta olan olayları fark etmediğim bir hal aldı. her anı heyecanlı ve oyuncu performansları 10 üzerinden 9...

mutlaka izlenmeli burada konusundan bahsetmeye gerek yok. izleyin bu filmi pişman olmayacaksınız.

Türkçesine kafa avcıları - kafa avcısı demişler. bayinizden ısrarla isteyin. *

görsel
© copyright 2005 - 2026