bugün

deli

albümünü alıp dinlediğim, " sorun yok " şarkısında bir yerlerde müziğin reggae olup dumura uğramama neden olmuş gruptur. (bkz: hiç güleceğim yoktu) (bkz: kafaya göre müzik)
© copyright 2005 - 2026