bugün

roubama

eğer müzik aletleri konuşsaydı ve udlar buna dahil olsaydı.. bu şarkı adamın amına koyar geçerdi dediğim parça.. le trio joubran'ın yine yapmışlar abi diye söyleten parçası..

http://www.youtube.com/watch?v=DnLfbiHuoko
© copyright 2005 - 2026